Hoofdstuk 2

18 1 1
                                    

De volgende ochtend was ik vroeg wakker geworden. Mijn gedachten waren direct weggezonken naar de jongen.
Waar kende ik hem van?

"Waar denk je aan?" vroeg Emily met een slaperige stem.

"Oh nergens, niks belangrijk. Zullen we al gaan ontbijten, ik heb best honger." zeg ik om het ergens anders over te hebben.

Een half uur later zitten we aan onze tafel. Wanneer ik net aan mijn ontbijt wilde beginnen, hoor ik luid gelach van achter me.
Ik draai me om en zie dat het de jongen van gisteren was. Hij zit met een aantal vrienden aan tafel.
Wanneer hij recht in mijn ogen kijkt, kijk ik snel weg.

"Ooehh, iemand heeft een crush" zegt Emily plagend.

Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen en eet snel verder.
Na het ontbijt hebben we een dagje shoppen gepland. We hadden ook besloten om 's avonds naar een nachtclub te gaan.

Na een tijdje dansen, struikelde ik over mijn eigen voeten. Waarom moet ik ook altijd zo onhandig zijn? Maar in de plaats van op de grond te vallen viel ik recht in de armen van een jongen.
Het was die jongen die ik ergens van ken.

"Hey, ik ben Cameron." zegt hij

"Ik ben Sara" zeg ik een beetje verlegen.

"Zullen we dansen?" vraagt Cameron.

Ik knik. Juist op dat moment begint er een rustig liedje te spelen.
Hij legt zijn armen rond mijn middel en zo dansen we een tijdje.
Na een lange avond vol met plezier en gelach wisselen we onze nummers en beloven elkaar nog eens te zien.

-------------------------------------------------------

Dit is dus het tweede hoofdstuk!
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden!

xx CaliforniaDreams-

My first loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu