'Hey!' zegt Emily wanneer ik binnen kom.
'En? Hoe was je date?' vraagt Rose.
'Het was geweldig! We hebben naar de zonsopgang gekeken en we hebben super veel gepraat.' zeg ik bijna roepend.
'Dat moeten we gaan vieren!' zegt Emily 'Ik trakteer!'.
'Sorry maar ik kan niet mee. Ik ga zometeen naar een feestje met Cam.' zeg ik bang voor het antwoord.
'Ik dacht dat we samen op vakantie zijn gegaan om SAMEN leuke dingen te doen!' zegt Emily geïrriteerd.
'Sorry' is het enige dat ik nog weet te zeggen. Ik ga me snel omkleden en ga naar Cameron die me staat op te wachten bij de ingang.(aangekomen op het feest)
Cameron stelt me voor aan zijn vrienden en ze lijken me super aardig. Ondertussen ben ik ook al te weten gekomen dat ze allemaal viners zijn, ook Cam.
Ze maken samen snel een vine en posten het.
'Heb je zin om te dansen?' vraagt Cam uit het niets.
'Ja, tuurlijk!'
Ik denk terug aan die avond waar we voor het eerst hadden gedanst en besef dat ik aan het lachen ben. Ik vind hem echt super leuk, maar ik ken hem nog amper. En zou hij me ook wel leuk vinden?Dan gaan we truth or dare spelen. Cam en zijn vrienden hebben een beetje te veel gedronken. Nash begint en kiest voor dare. Hij moet als dare naar de buren gaan en om een banaan vragen.
Dan kiest Nash mij.
'Truth or dare Sara?'
'Truth' antwoord ik.
'Wie vind je de leukste van ons allemaal?' vraagt Nash nieuwsgierig. Ik kijk een beetje ongemakkelijk in het rond, maar ik weet al lang wie het is.
'Cam' zeg ik verlegen.
Als ik dat heb gezegd zie ik Cameron dichter bij me komen en hij kust me. Wow dit had ik echt niet verwacht. Vind hij me ook leuk? Ik hoor de jongens allemaal juichen en merk dat ik aan het blozen ben.Na een tijd gaat iedereen naar huis en gaan ik en Cam met de taxi naar het hotel.
Als we terug in het hotel zijn, gaan we direct slapen. Ik doe mijn pyjama aan en ga ik mijn bed liggen.
Vandaag was de beste dag van mijn leven!-----------------------------------------------------
heey!
Het is weer een klein hoofdstukje en sorry daarvoor.
Ik heb ook besloten om dit te schrijven met de oude Magcon (met Shawn Mendes, Nash Grier, Hayes Grier, ...)xx CaliforniaDreams-
JE LEEST
My first love
FanfictionSara is een meisje van 16 wanneer zij met haar vriendinnen op vakantie gaat komt ze onverwacht een leuke jongen tegen.. ~ fanfictie over Cameron Dallas ~