Hoofdstuk 6

13 0 0
                                    

Ik word wakker en denk direct terug aan gisteren. Zijn Cam en ik nu een koppel? Was het gewoon een vergissing? Ik ga in de douche en kleed me aan.
'Em? Rose?' waar zijn ze toch?
Ik bel Rose op om te vragen waar ze zijn, maar ik kom uit op voicemail. Dan ga ik al maar eten.

(bij het ontbijt aangekomen)

Ik ga aan tafel zitten en bestel een milkshake.
'Heey' hoor ik een bekende stem achter me zeggen.
'hoi' zeg ik terug en Cam komt recht tegenover me zitten.
Cam kijkt me ernstig aan en zegt dan: 'Wat er gisterenavond is gebeurt, was een vergissing. Sorry.'
Hij  staat weer op en gaat weg voor ik iets kan zeggen.

Bedoelde hij nu die kus? Had hij daar echt spijt van?
Daar zat ik dan. alleen. Met een aardbeienmilkshake voor mijn neus.
Ik ren snel naar mijn kamer en drink mijn milkshake zelfs niet op.

Als ik in mijn kamer ben, plof ik met mijn gezicht in mijn kussens. Ik kan me niet meer inhouden en begin te huilen. Ik weet niet hoe lang ik daar gelegen heb, maar dan komen Emily en Rose binnen.
Ze blijven staan en kijken me vragend aan.

'Wat is er?' vraagt Rose met een bezorgde stem.
Ik vertel hun het hele verhaal van de kus en van bij het ontbijt.
'Dan is hij jou niet waard.' troost Rose me.
'Ik heb een idee.' zegt Emily 'We gaan NU een ijsje kopen met alle smaken erop en alle soorten toppings die je kan vinden.'
Rose knikt hevig, maar ik weet het nog niet. Ik verstop me nu liever in mijn bed.

Toch krijgen ze me overtuigd en gaan we samen naar het ijssalon.
Na het ijs voel ik me al een stuk beter.
'Nu is is het tijd om te gaan shoppen!' roept Emily.
Ik ben super blij met mijn beste vriendinnen. Wat maakt het nu uit dat Cam er spijt van heeft. Binnen een paar dagen vertrekken we al naar huis en dan zal ik hem toch nooit meer zien, maar vanbinnen weet ik dat ik hem nooit zal vergeten.

('s avonds in het hotel.)

We zitten nu allemaal op mijn bed nog wat te praten.
'Het was een super leuke dag, jullie zijn echt de beste vriendinnen OOIT!' zeg ik en geef ze een knuffel.
'ooohh, graag gedaan.' zegt Rose.
'Ik heb trouwens ook nog mooie foto's getrokken.' zegt Emily en geeft me haar camera.
'Dankjewel, maar ik ga ze morgen bekijken.'

We gaan allemaal slapen en ik voel me veel beter, maar voor hoelang nog?

------------------------------------------

Heeey

Dit is een iets langer stuk :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xx CaliforniaDreams-

My first loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu