Hoofdstuk 4

20 1 4
                                    

Het is vijf voor zes, zou ik al aankloppen of zou ik nog even wachten? Waarom moest ik zelfs zo vroeg komen?
Ik klop toch snel aan en de deur word al snel open gedaan.

'Hey, je bent er!' zegt Cameron opgewekt.

'Waar gaan we naartoe?' vraag ik onderweg naar buiten. Hij antwoord niet maar kijkt wel geheimzinnig naar me.

'Laten we eerst een gezellige wandeling maken.' zegt hij. Hij toont me echt veel dingen en het is  super leuk. Voor ik het weet zijn we aan een klein strandje gekomen, hij pakt mijn hand vast en trekt me mee het strand op. Het is nog een beetje donker maar de zon begint al wat op te komen. We gaan op het zand zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Zo zitten we daar een tijdje naar de zonsopgang te kijken. Nu begrijp ik waarom hij zo vroeg wilde afspreken.

'Heb je zin om iets te gaan eten?' Vraagt Cameron. Ik knik. We kiezen samen een gezellige plaats uit en bestellen ons ontbijt. Tijdens het eten kunnen we niet stoppen met praten en lachen.
Na het eten gaan we op een bankje zitten en kijken naar mensen, we bespreken wie er gelukkige uit ziet en verzinnen verhalen over waar ze van komen, wie ze zijn, ...

Jammer genoeg waren we al terug in het hotel aangekomen, juist als ik gedag wilde zeggen vroeg Cam of ik zin had om deze avond mee met hem naar een feestje met zijn vrienden te gaan.

'Ja, lijkt me super leuk!', Ik zeg snel gedag en ga mijn hotelkamer binnen. Ik kan wel schreeuwen van blijdschap, maar dan komt de vraag zouden Emily en Rose het erg vinden?

__________________________________

Heeey!
Sorry Sorry Sorry dat ik zo lang niet meer heb geupload maar ik had het druk en ik had niet veel inspiratie :/
Het is ook niet zo een lang stukje maar oké
Ik wil misschien ook nog een boek maken over de dolan twins maar ik weet het nog niet zeker

Jeeej ik heb de 30+ reads ( miss vinden sommigen van jullie dat weinig maar ik vind het al super)

xx CaliforniaDreams-

My first loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu