Τελικά η πρώτη μου μέρα σε αυτό το σχολείο ήρθε πιο γρήγορα απο όσο περίμενα.
Βγάζω το χέρι μου απο τις κουβέρτες και προσπαθώ να βρώ τα γυαλιά μου πάνω στο κομοδίνο.
Αφού τα βρίσκω και τα φοράω σηκώνομαι και φτιάχνω το κρεβάτι μου.
Αφου τελειώνω και με αυτό πηγαίνω με μια μικρή βαρεμάρα προς την κουζίνα.
"Καλημέρα μπισκοτάκι μου!" λέει η μητέρα μου χαρούμενα μόλις με βλέπει.
"Καλημέρα μαμά. Ο μπαμπάς που είναι?"
"Έφυγε νωρίς σήμερα στην δουλειά, αλλά μας υποσχέθηκε ότι θα γυρίσει το απόγευμα για να πάμε μια βόλτα όλοι μαζί."
"Μια χαρά." λέω καθώς βάζω γάλα και δημητριακά σε ένα μπολ.
"Λοιπόν,πως κοιμηθηκες?"
"Καλά κοιμήθηκα. Αν σκεφτείς ότι επιτέλους τελείωσε το καλοκαίρι και δεν κάνει μια ζεστή λες και σε κλείσανε σε φούρνο με 300 βαθμούς... Εσύ?"
"Σήμερα ξύπνησα γεμάτη ενεργεια!" μου λέει καθώς εχει σχηματιστεί ενα πανέμορφο χαμόγελο στο πρόσωπο της.
"Έτσι θέλω να είσαι πάντα..." λέω καθώς της δίνω μια αγκαλιά.
"Θα με σκάσεις."
"Καλά (της βγάζω γλώσσα παιχνιδιάρικα). Εσύ σήμερα δεν θα πας στην δουλειά?" λέω τρώγοντας τα δημητριακά μου.
"Πήρα ρεπό για 2 μέρες ώστε να τις περάσουμε μαζί." μου λέει και ξανά εμφανίζεται ένα πιο λαμπερό χαμόγελο.
"Γιούπιιι!" λέω με μια τσιριχτη λεπτή φωνούλα.
"Φάε όμως τώρα γιατί θα αργήσεις." μου είπε και σε λίγα δευτερόλεπτα βρισκόταν στο σαλόνι.
Μόλις τελειώνω το πρωινό μου, πηγαίνω στο δωμάτιο μου για να ντυθώ.
<<...>>
Τελικά, αποφάσισα να φορέσω μια μαύρη φούστα που είναι λίγο πιο πάνω απο το γόνατο,μια άσπρη μπλούζα που γράφει πανω της με μαύρο χρώμα 99 και τα superstar μου.
Τα μαλλιά μου σήμερα θα τα άφηνα κάτω.
Πήρα την τσάντα μου, φόρεσα τα γυαλιά μου και πήγα να αποχαιρετήσω την μητέρα μου.
"Κατερίνα μου φεύγεις?"
"Ναι μαμά..." της λέω καθώς ανοίγω την πόρτα και βάζω τα κλειδιά μέσα στην τσάντα μου.
"Εντάξει. Μην αργήσεις όμως!" μου λέει και εγώ κλείνω την πόρτα.
Μόλις βγαίνω από το σπίτι βγάζω τα ακουστικά και το κινητό μου έξω.
Αφού διαλέγω τα αγαπημένα μου τραγούδια και τα βάζω να παίζουν κατά την διάρκεια της διαδρομής μου, φοράω τα ακουστικά μου και ξεκινάω για την πρώτη μου μέρα στο σχολείο....
----------------------------------------------------
Γειά σας :D
Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να ανεβάσω το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας Bullying ^^.Αν θέλετε κάτω στα σχόλια να μου γράψετε πόσες λέξεις θέλετε να είναι τα κεφάλαια 300,400,500 ή 600?:D
Όποτε ναι :3
Αυτά :3
Byeee :*.
YOU ARE READING
Bullying
Teen FictionΗ Κατερίνα, μια κοπέλα 16 χρόνων με μαύρα μαλλιά και γαλαζοπράσινα μάτια. Λίγο κοντούλα, με γυαλιά και μια λατρεία για την μουσική. Από την άλλη ο Αλέξανδρος. Ένα αγόρι που έχει σκοπό να κάνει bullying στην Κατερίνα. Είναι 17 χρόνων και έχει καστανά...