Κεφάλαιο 12#

8.6K 623 39
                                    

Μόλις φτάνω στο σπίτι κλείνω την πόρτα πίσω μου και πηγαίνω προς το δωμάτιο μου.

Αφού αφήσω την τσάντα μου και ανοίξω την ντουλάπα μου άρχισα να ψάχνω ρούχα για το πάρτυ.

<<Μετά απο 20 λεπτά>>

Τελικά αποφάσισα να φορέσω ενα μαύρο φόρεμα με γαλάζιες λεπτομέρειες και μαύρες μπαλαρίνες για να είμαι άνετη.

Αφού τα κοιτούσα για περίπου 5 λεπτά τα άφησα προσεκτικά πάνω στο κρεβάτι μου και έπειτα πήγα στο μπάνιο, αφού πρώτα πήγα να παρω μια άσπρη πετσέτα.

<<Μετά το μπάνιο>>

Μόλις τελείωσα το μπάνιο μου πήγα στο δωμάτιο μου και έβαλα καθαρά εσώρουχα.

Έπειτα αφού φόρεσα ενα ροζ αθλητικό σορτσάκι και μια άσπρη μπλούζα κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο των γονιών μου.

Μόλις μπήκα άρχισα να ψάχνω το μηχάνημα για τις μπούκλες μέσα στα πράγματα της μητέρας μου.

Αφού μετά απο 5 λεπτά το βρήκα κάθησα στην καρέκλα μπροστά απο τον τεράστιο καθρέπτη μου και άρχισα να φτιάχνω τα μαλλιά μου τραγουδώντας.

<<Μετά απο 40 λεπτά>>

"Αυτό θα πει αλλαγή!" σκέφτομαι καθώς κοιτάω την αντανάκλαση μου στον καθρέπτη.

Μόλις τακτοποιώ τα πράγματα που είχα πάρει, βγαίνω από το δωμάτιο των γονιών μου και κατευθύνομαι προς το δικό μου.

Αφού κάθομαι στο κρεβάτι μου πιάνω το κινητό στα χέρια μου και κοιτάω τα μυνήματα μου.

Άγνωστος αριθμός.

Γειά! Αν θέλεις πάρε με τηλέφωνο να μιλήσουμε :). Εγώ έχω βρει ήδη τι θα φορέσω και ελπίζω να μου πάει. Για αυτό πάρε με να μου πεις την γνώμη σου :Ρ.

"Νασια"

Α ναι της είχα δώσει το τηλέφωνο μου σήμερα στο σχολείο...

Χωρίς δεύτερη σκέψη την περνώ τηλέφωνο.

Μετά απο 10 δευτερόλεπτα το σηκώνει...

"Ναι?"

"Γειά Νάσια!"

"Γειά Κατερίνα χαίρομαι που με πήρες τηλέφωνο."

"Λοιπόν?Τι σκέφτεσαι να φορέσεις?"

"Ένα κόκκινο φόρεμα.Αλλά δεν ξέρω μου φαίνεται πολύ επίσημο..."

"Στείλε μου φωτογραφία να το δω."της λέω και σε δευτερόλεπτα λαμβάνω την φωτογραφία της.

BullyingWhere stories live. Discover now