Το πρωινό

47 2 0
                                    

Η ώρα ήταν 7.00 και ο ήλιος μολις είχε ανατείλει λουζοντας με το χρυσό του φως τη φθινοπωρινή αυλή της βίλλας του λόρδου Evan.

Όλο το προσωπικό του σπιτιού ασχολούνταν με την προετοιμασία του πρωινού για τους καλεσμένους οι οποίοι αναμένονταν να κατεβουν απο στιγμη σε στιγμή. Ο λόρδος Evan και η γυναίκα του Amelia είχαν διοργανώσει ένα πάρτυ για τα 33α γενέθλια του Evan καλώντας τους ευγενείς φίλους τους, από κάθε μεριά της Μ.Βρετανίας.

Η λαίδη είχε σηκωθεί απο νωρίς, συντονίζοντας τον αρχή-μπάτλερ, τον Stephen, για τις ετοιμασίες. "Ετοίμασε το πρωινό στον κήπο· ο καιρός φαίνεται αρκετά καλός!" .Κ έκανε όπως πρόσταξε η κυρά του μεταφέροντας το προσωπικό έξω για να κανουν τις απαραίτητες ετοιμασίες.
"Μα γιατί δε σηκώθηκε ακόμα ο Evan; κοντεύει 8.00!" είπε ανήσυχη.
"Χθες βράδυ μιλουσανε μέχρι αργά με τον Sir. Wilson και την κομισσα Diana, για κοινωνικά θέματα μάλλον.." ειπε ο Stephen με ένα μονότονο ύφος στη φωνή του και συνέχισε.
"Τη Diana ε;.." ειπε η Amelia με έναν τόνο καχυποψίας και έσπευσε προς τα πάνω για να ξυπνήσει τον καλό της.

Περνάει το μεγάλο χωλ το οποιο εχει δεξια και αριστερα μεγαλα πιθάρια με λουλούδια τα οποία δινουν μια εξωτική όψη στη μεγαλη αυτη έπαυλη. Ανεβαίνοντας τη μεγαλη μαρμάρινη σκάλα οδεύει προς τον πάνω όροφο των δωματίων, όπου ήδη εχουν καταφθάσει και κοιμούνται μερικοί καλεσμένοι οι οποιοι έχουν έρθει από μακριά. Στρίβει αριστερά και χτυπάει απαλά την πόρτα που βρίσκεται στο βάθος, "Evan;" ψιθυρίζει, αλλά χωρίς καμία απάντηση. Έτσι μπαίνει μέσα αντικρίζοντας τον αγαπημένο της να κοιμάται του καλου καιρού.

Αφού καταφέρνει να τον ξυπνήσει και αυτός ετοιμάζεται, η Amelia κάθεται μπροστά στο παραθυρο και συλλογιζεται, παιζοντας το διαμάντι που κρεμόταν απο το κολιέ της.
Ο Evan την πλησιάζει φιλώντας τη στο λαιμό απαλά. "Τι σκέφτεσαι;" τη ρωτάει με τρυφερότητα.
Εκείνη του ρίχνει ένα προβληματισμένο βλέμμα και μετα κοιτάει πάλι έξω από το παράθυρο. "Ησουν με την Diana χθες στη Βιβλιοθήκη μεχρι αργά, σε ειδε το προσωπικό.."
Εκείνος αποτραβιεται και την κοιτάει έντονα. "Δεν ήταν τίποτα!" αποκρίθηκε έντονα. "Ουτως η αλλως ήταν και ο Wilson μαζί". Εκείνη τον κοιτάει έντονα καρφωνοντας τα ματια της στα δικα του και το απαντάει ενοχλημένη "Ελπίζω η παρουσία της ν μην προξενήσει πρόβλημα!" είπε πηγαίνοντας προς την πόρτα. "Τώρα κατέβα. Δεν είναι σωστό να μη σε βρουν οι καλεσμένοι σου στο χώρο του πρωινού." είπε βγαίνοντας και κλείνοντας την πόρτα πίσω της.

Το Πάρτυ RoyalWhere stories live. Discover now