Επισκέψεις

27 3 1
                                    

Τη χάιδεψε γλυκά στο κεφάλι και βγήκε προς τα έξω. Ούτως η άλλως σαν οικοδεσπότης ο Evan έπρεπε να υποδεχθεί και τον επόμενο καλεσμένο που θα διέμενε μαζι τους. Κάθισε στο σαλόνι διαβάζοντας βιβλίο ώσπου ήρθε και κάθισε στην απέναντι πολυθρόνα η Diana. "Χμ, ενδιαφέρον ο Σαίξπηρ.." είπε στον Evan. "Βρίσκεις;" της απαντάει. "Πολύ μάλιστα. Αλλά σίγουρα ο γάμος σου είναι πολύ πολύ πιο ενδιαφέρον από ένα βιβλίο." είπε κοιτάζοντας τον στα μάτια πιάνοντας το βιβλίο του.
"Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς" αποκρίνεται διστακτικά. "Έλα τώρα Evan. Σε ξέρω αρκετά καλά για να μου λες πώς δεν καταλαβαίνεις. Ξέρω πως δεν είναι και επιτυχημένος γάμος, καθώς ήταν και προκαθορισμένος από τους γονείς σας." συνεχίζει.
"Μπορεί να ήταν ναι! Αλλά και πάλι η Amelia έχει αυτό κάτι, το κάτι που με τραβάει πάνω της. Ισως φταίνε τα μάτια της, αυτό το σκούρο καφέ που στον ήλιο παίρνει φωτιά. Ίσως τα κάστανα σπαστά μακριά μαλλιά της. Ίσως,-"
"Ίσως ξεράσω από την αγάπη που λες πως σε διακατέχει." τον διέκοψε θυμωμένα και μετά απο ένα φονικό βλέμμα έφυγε. Καθώς ανέβαινε τη σκάλα, κατέβαινε η Amelia και της έριξε ένα βλέμμα γεμάτο μίσος.

Καθώς η Amelia συνέχισε βγαίνοντας στον κήπο, ο Stephen αναγγέλλει την άφιξη ενός ακόμα επισκέπτη.
"Ο sir. Robert έφτασε"
Ο Evan βγαίνει απο το δωμάτιο οπου καθόταν και έσπευσε να τον καλωσορίσει. "Robert! Καλωσόρισες αδερφέ μου στο σπίτι μου!" είπε χαμογελώντας ο Evan.
"Καλώς σε βρήκα!" αποκρίθηκε εκείνος αγκαλιάζοντας τον παλιόφιλο του.
Εκείνη τη στιγμή μπήκε στο δωμάτιο η Amelia. Βλέποντας τον Robert έμεινε ακίνητη. Ξαφνικά άσπρισε και τα μάγουλά της κοκκινισαν.
"Δεν το πιστεύω..μετά απο τόσο καιρό ο Robert είναι εδώ.." σκεφτόταν καθώς τους πλησίαζε για να τον καλωσορίσει και αυτή με τη σειρά της.
Ο Robert την κοιτάει και τα μάτια του γυαλίζουν. Υποκλίνεται και της φιλάει το χέρι. Κάτι που έκοψε την ανάσα της Amelia. "Malady." και αυτή με τη σειρά της υποκλίνεται αργά μπροστά του "καλωσόρισες".
Εκείνος κοιτούσε μέσα στα καστανά μάτια της και εκείνη τα γκριζοπρασινα δικά του, μετά απο λίγα δευτερόλεπτα ξεκολλήσαν και για να μην κινήσει υποψία η Amelia φεύγει λέγοντας πως σε 3 ώρες θα ειναι έτοιμο και το μεσημεριανό. Χαμογελάει και φεύγει. Ο Stephen δίνει εντολή να μαζέψουν τα πράγματα του Robert και ο Evan τον παίρνει μια βόλτα δείχνοντας του το σπίτι. Καθώς τελειωνουν και κάθονται στην κούνια του κήπου ανάμεσα στα δέντρα ρωτάει τον Evan: "πόσο καιρό είχα να σε δω; Έχει γυρω στα 5Χρονια;"
"Σίγουρα! Είναι πολύς καιρός."
"Ναι..φαντάσου γίνεσαι 33! Χαχα! Θεε μου!..μαζί μεγαλώσαμε κολλητε. Παντρεύτηκες..αλήθεια πως πάει με την Amelia; Μεγάλωσε και ομόρφυνε."
"Εε ναι πλέον είναι 28..και όσον αφορά το γάμο προσπαθούμε, αυτες τις μέρες είναι ενοχλημένη απο την Diana."
"Ακόμα παίζει κάτι μεταξύ σας;" ρώτησε με μια σχετικη ένταση ο Robert.
"Μπαα. Δε θα το έλεγα απλά μου κολλάει και φαίνεται. Δεν ξέρω πώς να νιώσω.." απαντάει μπερδεμένος.
_____________________________
Καθώς ήταν έξω και μιλούσαν, στο σπίτι ετοιμαζόταν η τραπεζαρία για το μεσημεριανό τους. Η Diana καθοταν στο δωμάτιο της. Ο Wilson πήγαινε να βρει τον Evan και η θεία
Sophie στη κουζίνα γελάει παρέα με το προσωπικό και βοηθάει λίγο στις δουλειές.

Η Amelia σκέφτεται τον Robert..μετα απο 5χρονια ξανάβλεπει τα γκριζοπρασινα μάτια του και οταν σκέφτεται το φιλι στο χέρι η καρδιά της πάει να σπάσει. Τον σκέφτεται. Πολυ περισσότερο απο τον Evan.
"Δε μπορεί να είμαι ακόμα ερωτευμένη..!"

Το Πάρτυ RoyalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora