Chapter 2

145 12 2
                                    

~|| Danique's POV ||~ ( @_KillthePain )

' Zullen we naar mijn huis gaan?' Stelt Janna voor als Emma weg is. We knikken. We pakken onze fietsen en fietsen naar Janna's huis. Als we bij haar aangekomen zijn zetten we onze fietsen in de tuin. Janna belt aan en haar moeder doet vrolijk open. 'Kom binnen meiden!' Zegt ze vrolijk. We stappen naar binnen. 'Mam wij gaan naar boven wil je zo wat drinken en eten brengen?' Vraagt Janna.

Haar moeder knikt en we lopen naar boven. We gaan allemaal op de kussentjes op de grond zitten. 'Wie is jullie favoriete One Direction boy?' Vraagt Joëlle uit het niets. ' LIAM!' Schreeuw ik keihard. 'Okey das duidelijk.' Zegt Fleur lachend. 'Harry!' Zegt Danique wat zachter dan mij. 'Harry!' Zegt Janna even hard.

'Niall!' Zegt Joëlle. 'En die van jou Fleur?' Vraag ik als ze nog niks heeft gezegt.'Cher Lloyd!' Roept ze hyper en valt van haar kussen af. 'Hahaha gaan we expres op kussens zitten omdat je anders van je stoel valt val je nog van je kussen af hahaha.' Lacht Janna hard. Haar lach is zo aanstekelijk dat we allemaal in lachen uitbarsten.

~|| Fleur's POV ||~

Als we uitgelachen zijn gaat m'n mobiel af. Onbekend nummer... Ik neem hem op.

' Hi.' Zeg ik. ' Heey Fleur this is Brook!' Schreeuwd ze door de telefoon. ' Hey Brook!' Schreeuw ik terug. Brook is een Engels meisje. Ik heb haar ontmoet toen mama en ik naar Londen gingen. Papa en mijn broer hadden geen vakantie dus die konden niet mee. 'Zet ff op speaker.' Zegt Janna. Ik zette m'n IPhone op de speaker. ' How you doing?' Vraag ik. ' I'm fine thank you! How about you?' Geeft ze als antwoord.

' Muah i just miss my friend Emma. She is now in the aeroplane on her way to Londen. She is moving to her new house there.' Zeg ik op m'n beste Engels. ' Ow cool! Mabye i see her! That would be great! I will text you soon! I need to go bye! Love you!' Rateld Brook achter elkaar door. ' Bye love you too!' Zeg ik snel voor ze ophangt. ' Dat was Brook. Een Engelse vriendin. ' Zeg ik als alle gezichten op mij gericht zijn. Ohww komt er overal vandaan.

~|| Janna's POV ||~

Net als we verder willen praten komt mama binnen. ' Hier meiden!' Zegt mama vrolijk. Ze zet een dienblad met 5 glazen cola en een bak naturel chips op het bijzettafeltje. ' Dankje mam!' Zeg ik voor ze weg loopt. Ze geeft ons een warme glimlach en doet de deur dicht. ' Dus... Wat gaan we doen?' Vraagt Joëlle. ' het spel?' Vraagt Danique sneaky.

' Uhoh...' Reageert Danique er op. ' Is dat het spel dat ik denk dat het is?' Vraagt Fleur voorzichtig. Danique knikt. ' Nee de vorige keer is het slecht afgelopen met m'n haar!' Roep ik hystrisch. ' Ik zeg ja!' Roept Joëlle. Je hoort van de andere ook ja.' Dan heb ik geen andere keus...' Zeg ik teleurgesteld. ' Doen, durf of de waarheid aan.... Janna.' Zegt Fleur.' Waarheid.' ' Heb je wel eens gezoent?' Mmpff die vraag had ik kunnen verwachten. ' Ja.'

Is het enige wat ik er op zeg. ' Met wie?' Vraagt Fleur toch nog.' Daar hoef ik geen antwoord meer op te geven.' Geef ik er als antwoord op terug. ' Okay doen, durf of de waarheid aan Danique.' Vraag ik. ' Welke?' Vragen ze allebei tegelijk. Ze geven elkaar een high five en gaan dan weer recht zitten. Ik wijs de Danique aan die een crush heeft op Harry.

' Uhhh Durf.' Ik glimlach sneaky. Zij was degene van wie ik mijn haar blauw moest verven dus die krijgt ze terug. ' Heb je even een momentje?' Zonder dat ik antwoord krijg een ik naar de badkamer en pak de suikerspin roze verf uit mijn kastje. Iedereen heeft hier zijn eigen kastjes. Ik doe het slot er weer op en loop naar de kamer.

~|| Danique's POV ||~ ( @Duopelottie )

Een paar seconden later komt Janna terug met een potje haar verf. Oh oh dat had ik kunnen verwachten. ' Ke mag je haren suikerspin roze gaan verven!' Zegt ze lachend.' Mmpff fijn!' Roep ik en gris het potje verf uit haar handen en loop naar de badkamer.' Kom dan spelen we verder in de badkamer.' Stelt Joëlle voor. Als we in de badkamer zijn gaan we allemaal zitten behalve ik dan.' Doen, durf of de waarheid aan Joëlle.' Vraag ik aan haar als ik het potje verf open heb gemaakt.' Waarheid.' Is haar antwoord.' Are you in loveee?' Is mijn vraag.

' Nee.' Zegt ze koelbloedig.' Doen, durf of de waarheid aan Fleur.' Vraagt Joëlle aan haar. ' Doen!' Roept ze hyper. ' Teken een snor op de poster van Cher Lloyd die je in je tas hebt.' Zegt Joëlle lachend. ' Moet dat?' Vraagt ze teleurgesteld. ' Jap!' Zegt Joëlle. Ze moet nog harder lachen dan dat ze net al deed. Ik geef toe het is grappig! Ik heb de verf in mijn haar zitten en het licht nu op mijn rug op een handdoek in te trekken. Ben benieuwd... ' Heb jij een stift voor mij dan?' Vraagt Fleur iets minder vrolijker dan dat ze net was. ' Toevallig wel ja.' Zegt ze alsof ze dit al geplant had. Ze haalde de Cher Lloyd poster op en een dikke zwarte marker. ' Succes.' Zegt Joëlle en geeft het aan Fleur. ' Bedankt..' Fleur kijkt haar nog boos aan en haalt de dop van de marker af. Nadat ze de snor had getekend riep de moeder van Janna naar boven dat ze boodschappen ging halen.

~|| Emma's POV || ~

Eindelijk we zijn geland! ' Mommy wake up!' Hoor ik Goofy roepen. ' Huh what?' Vraagt ze verward. ' We are landed.' Roept hij nog blijer. Hij kan niet wachten totdat we het nieuwe huis te zien krijgen. Mama vertelde namelijk dat het een heel groot huis zou zijn! ' Mommy who are our neighbours?' Vraag ik haar. ' Uhh Mara and her mother.' Reageert ze slaperig. ' Okay thanks!' Zeg ik en ik pak mijn handbagage en dat van Goofy en mama en loop met Goofy aan mijn hand het vliegtuig uit. We kijken om ons heen. Mama is nergens te vinden. ' Where is mommy?' Vraagt Goofy aan mij. ' I don't know...' Zeg ik als ik rond kijk. Ik zie het vliegtuig waar wij in zaten net opstijgen. Oh oh mama zal daar toch niet nog in zitten. Ik graai mijn mobiel uit m'n tas en toets haar nummer in. ' Hi Emma, look behind you.' Hoor ik mijn moeder zeggen. Ik drukte op het rode telefoontje en keek achter me. ' Mommy!' Roep ik blij.

~|| Joëlle's POV ||~

Na nog wat potjes doen, durf of de waarheid hebben gedaan is het donker. De verf in Danique's haar is bijna klaar. ' Okay ik ga jullie een verhaal vertellen!' Roept Fleur enthousiast. '

Er was eens een eenhorn opweg die een ijscoman tegen kwam die vroeg of hij een ijsje wilde. De eenhorn knikte en pakte een ijsje toen klom hij op de rug van een eekhoorn. Die eekhoorn gooide een eikel tegen de eenhorns horn en riep blijf van me af. Er liep een teletubbie langs de eenhoorn voeg of hij een ritje wilde maken. De teletubbie zei nee en rende heel hard weg toen stond de eenhorn alleen met een gesmolte ijsje. Hij pakte een sinasappel van de grond af hij pelde hem en er kwamen wormen uit de eenhorn schrok en rende het bos in. Word vervolgt...'

Eindigde ze met een sneaky lachje. ' Wanneer ga je verder?' Vraag ik haar ongeduldig. ' Volgende keer als we afspreken.' Is haar antwoord hier op. Tringg eindelijk mag Danique haar haren uitspoelen. Ze rent naar de badkamer. Even later komt ze weer terug met een bedroeft gezicht. Wow haar haren zijn niet suikerspin roze maar....

-------

[ Muahahha cliffhanger!! Welke kleur zullen de haren van @duopelottie zijn geworden? Comment if you think that you know it. Of zet in de comment een random kleur :p tell me what you think about it!

Don't worry be happy!

Xx Iris ]

Together Or Should I Miss You|| One Direction FanFic|| {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu