~|| Emma's POV ||~
Ik word wakker van mijn wekker. Agg stom ding. Ik ram er een keer op en gelijk is het stil. Wacht ik ga hem eindelijk weer zien! Ik spring mijn bed uit. Wat ik beter niet had kunnen doen, want ik val net zo hard weer op de grond. Ik sta dit keer rustig op en loop riching mijn bureau waar nu nog mijn make-up en borstel liggen. Neem het mee en loop mijn inloopkast in. Daar kies ik een setje kleren uit. Ik draai een rondje door de kast en zie 2 deuren.
Ik maak de eerste open en zie een mooie badkamer. Als ik de tweede open maak zie ik een geheim hok het is best groot. Gauw doe ik hem dicht en zet ik er een rek kleren voor. Dat valt niet meer op. Ik loop de badkamer in die aan mijn inloopkast grenst en stap onder de lekkere warme douche. Ik was mezelf en mijn haren. Als ik klaar ben met douchen stap ik eronder uit. Ik droog mezelf af en stap in mijn schone kleren.
Als ik al mijn kleren aan heb gedaan trek ik een sprintje naar beneden. Onderweg van de trap af struikel ik en beland ik plat op mijn gezicht op de vloer. Met moeite weet ik er nog een kleine "auw" uit te werken. Ik krabbel omhoog en loop wankelend naar de keuken toe. Het lijkt wel alsof ik dronken ben... Ik gris een kommetje van de stapel af en zet hem veilig op het aanrecht neer. Ik loop naar de koelkast toe en pak er melk uit, uit de apothekers kast gris ik nog een pak met muslie.
Ik doe alles bij elkaar en roer het goed door. Ik neem het kommetje met een lepel mee naar de bank toe en doe de televisie aan. Ik zet hem aan en besluit naar Dr. Phil te kijken. Als ik mijn ontbijt op heb loop ik naar de keuken toe en zet het kommetje in de afwasmachine. Ik roep nog snel even naar boven dat ik naar de Starbucks ga en gris mijn jas van de kapstok af. Als ik een voet buiten zet komt de frisse wind me tegemoet. Wacht... welke Starbucks moet ik hebben? Ik grijp naar mijn IPhone in mijn zak en start twitter op en vraag het hem.
Na zo'n kleine blijf minuutjes stuurt hij dat ik de Starbucks moet hebben vlak bij ons huis. Ohh die is hier om de hoek! Ik bedenk me geen seconden en trek een sprintje naar die Starbucks toe. Als ik daar hijgend aan kom loop ik gauw de deur door. Ik zie alleen maar vrouwelijke werksters staan. Ik loop naar een van de werksters toe.' Hi, how can I help you?' Vraagt ze vriendelijk. ' Hi, is Jason here?' Vraag ik haar. Ik zie haar denken.' Uhm, yes he is here, shall I bring him here?' ' Yes, please.' Ze loopt weg en binnen een minuut is ze al terug met de jongen genaamt Jason.
' Hi Emma! Your brother is waiting on you. Let me bring you to him.' Hij doet het poortje open en laat me naar binnen. Hij neemt me mee naar achter en daarna gaan we nog twee deuren door. Als Jason de deur open doet schieten er tranen in mijn ogen.' Harry...' Zeg ik bijna fluisterend. Hij komt op me afgelopen en sluit mij veilig in zijn armen.' I missed you.' Fluisterd hij is mijn oren.' I missed you too curly. You changed alot.' Zeg ik snikkend terug.
' I will let you two alone.' Harry en ik knikken en Jason loopt het kamertje uit.' I still can't believe I found you and that you are famous!' Roep ik blij uit.' I can't believe it too, I found my little sister back and I missed my so much.' Er komen kleine tranen in zijn ooghoeken te staan.' Hazz, mom missed you more then you could wish!' Zeg ik als ik zijn handen vast pak. Hij lacht zachtjes.' Come home with me please, Goofy wants to see you again and mommy too.'
Ik kijk hem hoopvol aan.' Yes ofcours I want. I can't wait to see Goofy and mommy again.' Ik spring hem blij in zijn armen.' Wait for we go. There can be paparazzie and alot of fans.' Ik knik en loop met hem naar buiten toe. Waarschijnlijk is hij zijn rayban en pet vergeten. Als we een voet buiten zetten komt er al gelijk een walm met mensen op ons afgelopen. Harry pakt mijn hand vast en we rennen als een gek naar huis toe. Als we voor de deur staan komt er een meisje aangelopen.
Ze loopt op mij af en begint tegen me te praten.' You slut! Harry is mine!' Ik begin te lachen. Ze kijkt me arrogant aan.' I would never date Hazz.' Ze kijkt naar onze handen.' And your hands then?' Ze kijkt mij boos aan.' She is my sister. So go away.' Hoor ik de zware stem van Harry naast mij. Ze kijkt ons geschrokken aan en rent weg. We barsten in lachen uit. Ik via de sleutels uit mijn zak en stop hem in het sleutelgat. Ik draai hem expres heel langzaam open.
Harry kan waarschijnlijk niet wachten want hij draait mijn hand snel om. Ik grinnek en laat hem binnen.' MOM WE ARE HOME.' Schreeuw ik door het huis heen.' I'm upstairs.' Roept ze zachter terug. Ik duw de deur dicht en sleur Harry mee naar boven toe.' Emma je moet echt je ka- Harry!' Ze stopt met praten en rent naar Harry toe en omhelst hem stevig.' Mam... geen... lucht.' Het is zo grapig om hem Nederlands te horen praten.
' Oh sorry, I missed you so much boy.' Tranen glijden nu over mama's wangen heen.' I missed you too mommy.' Hij geeft haar nog een knuffel en loopt dan naar de kamer van Goofy toe. Net voordat hij op de deur kan kloppen word de deur open geslingerd en springt er een klein mannetje in Harry's armen.' Wauw Goofy je bent veranderd.' Je hoort het Britse accent goed in Harry's stem.' Ik weet het.' Goofy lacht door zijn tranen heen.
----
{ Het was Harry :o
Sorry dat ik weinig post, maar ik heb het erg druk en ik heb niet altijd mijn laptop bij de hand...
X LouisIsMyLifesaver }
JE LEEST
Together Or Should I Miss You|| One Direction FanFic|| {DUTCH}
FanfictionEmma had samen met haar beste vriendinnen een geweldige tijd. Totdat ze te horen kreeg dat ze naar Londen ging verhuizen. Ze heeft een geheim waar alleen zij, haar broertje Goofy en haar moeder vanaf weten. Het word gauw bekent dat Emma haar ' long...