Chapter 6

35 3 0
                                    

~|| Emma's POV || ~

Harry is bezig met mijn haren totdat hij opeen iets zegt.' Em, I have a little suprise for you,' ik kijk verbaast op.' Oeh what is it?' Harry lacht naar me.' It's a suprise dumbass,' ik kijk hem geschokkeerd aan.' Harry, you just called my ass dumb! That's the biggest mistake you've ever made!' Ik wil opstaan en hem dood kietelen, maar dan bedenk ik me ineens iets.' Harry, I have to call my best friend. Be right back.' Ik ren m'n kleding kast in en haal m'n telefoon uit mn zak. Ik zoek naar Joëlle haar naam en druk op bellen, al snel neemt ze op.

' He Em, hoe gaat het daar?' ' Joe, geen tijd voor vragen. Je moet naar me toe komen samen met de rest. Bye love you.' En ik hang op. Ze zal wel denken, wat doet zij vreemd. Maar ja, ik wil m'n inloopkast weer uitlopen als ik mijn teen stoot tegen een doos.' Auw, verdomme.' Vloek ik. Ik kniel neer en maak hem open. Het zijn foto's van Harry en mij toen we klein waren. Ondertussen komt Harry de inloopkast in lopen.' That where some good times, I miss that Ems.' Zei hij.' Me too Harry, but we are reunited so we can make new memories.. ' fluister ik glimlachend.

~|| Harry's POV ||~

Emma kijkt verder in de schoenen doos. Daar treft ze een foto van Niall aan.' Em we have to go.' Ze knikt en veegt een traan weg. Ik steek mijn hand uit en hijs haar omhoog. Als ik haar op haar voeten heb gehesen omhelst ze me stevig.' I love you, Harry.' Fluistert ze tegen mijn borst aan.' I love you to Em.' En ik geef haar een kus op haar kruin.' Come, you have to meet someone.' Ze knikt en loopt met me mee. We lopen naar mijn kamer en ik ga achter haar staan. Ik knik als teken dat ze de deur open mag doen.

˜|| Emma's POV ||˜

Heel voorzichtig maak ik de kamer deur van Harry open. Op zijn bed zit een jongen met blonde haren. De tranen springen in mijn ogen. Hij loopt op me af en knuffelt me.' Niall?' Fluister ik zacht. Ik kan het niet geloven. Mijn held, hier tegenover me.' Emma.' Hoor ik hem in een Iers accent fluisteren. Ik laat Niall los en ren op Harry af en bespring hem zowat.' Thank you, thank you so much!' ik kijk hem met betraande ogen aan.' It was my pleasure darling.' Hij glimlacht lief naar me. Ik draai me om naar Niall die me grijnzend aankijkt.' What?' vraag ik hem lachend.' You're just cute,' zegt hij met een nog grotere gijns.' I'll let you two alone and Niall don't hurt her.' Harry kijkt me aan en knipoogt nog voor hij de deur dicht doet.

Niall gaat op het bed van Harry zitten en begint te praten.' Harry asked me to come over, to suprise you. He also sended me a picture of you with that message and when he sended the picture I remembered that I saw you at the airport a couple of days ago. You are really pretty.' Ratelde hij aan een stuk door.' Those words are really sweet Niall.' Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht.' So I wondered if you want to go on a date with me?' Die vraag zag ik niet aankomen.' Yes, I would love to.' Hij geeft me een knuffel en Harry komt opeens de kamer instormen.' I SHIP NEMMA!' Hij springt op het bed terwijl Niall nog steeds een arm om mij heen heeft. Wat me een warm gevoel geeft.

'Harry, please shut up,' zeg ik met een rood gezicht.' You look like a tomatoEms.' Harry knijpt in mijn wangen en springt als een konijn de kamer uit naarKillian toe.' When do you wanna go?' vraag ik aan Niall.' How about now?'vraagt hij grijnzend. Ik knik en hij staat op. Hij rijkt zijn hand uit en ikpak hem aan. Hij trekt me dicht naar zich toe en zo lopen we samen naar benedentoe.' Mom I'm going to dinner with Niall,' Roep ik als ik voor de deur sta.

------------------

Long time no writing omg
I'm sorry!
Maar ik ben terug (:
Stay aweome <3
xIrisHoranx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 30, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Together Or Should I Miss You|| One Direction FanFic|| {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu