~|| Joëlle's POV ||~
Het is vel groen!' Uhh Janna volgens mij heb je de verkeerde haarverf gegeven...' Zeg ik tegen haar.' Ik weet zeker dat er suikerspin roze opstond!' Ze stond op en rende zowat naar de badkamer. Ze kwam terug lopen met de verf en las het hardop voor.' Deze verf moet aan gebracht worden op blond haar anders kan uw haar groen worden... Oeps.' ' Tam tam tammm!' Hoor je Danique er tussen door.
~|| Emma's POV ||~
Mama begon te lachen.' Mom can i go to the Starbucks?' Vraag ik haar als ze uitgelachen is.' Yeah sure but we go with you.' Is haar antwoord en ze lopen achter me aan. Als ik Starbucks zie trek ik er een sprintje naar toe. Net voor de Starbucks bots ik tegen iemand op.' Omg i'm so sorry!' De persoon waar ik tegen opbotste heeft een New York cap op en een zwarte Ray Ben op....
Niet echt een outfit voor een regenachtige dag.' It's okay.' Ik hoor een ligt Iers accent in blijkbaar zijn stem. Gelijk doet het me denken aan Niall. Nah dat zal toch niet ? Ik zeg hem gedag en loop naar de Starbucks. Daar aangekomen zie ik mama en Goofy al met een frappacino zitten. Ik loop naar de balie toe.' Hello what do you want to drink?' Vraagt ze vriendelijk.' Wait a seccond.'
Ik roep in het Nederlands naar mam of ze betaald. Ze knikt van ja.' I want an uhh...' Ik kan niet kiezen wat ik graag wil.' Lastig he kiezen.' Ze moet zachtjes grinneken.' Bent u Nederlands?' Vraag ik haar zachtjes.' Noem me maar je of Rose en ja!' Ze kijkt me aan met van die twinkeloogjes. Duidelijk dat ze erg trots is.
Ik steek mijn hand uit.' Ik ben Emma.' Ze schenkt me een warme glimlach.' It's a pleasure to meet you.' Zegt ze met een Brits accent.' Hahaha zou ik misschien nog kunnen bestellen?' Probeer ik tussen het lachen door te roepen. Het lukt niet echt want we barsten alweer in lachen uit.' Nah je hoeft niet te betalen. Je krijgt het van mij!' Zegt Rosa uiteindelijk als we allebei uitgelachen zijn. Ik schenk haar een warme glimlach toe.
Ze komt aanlopen met een oreo frappacino.' Hoe weet je dat ik van oreo's houd?' Vraag ik haar verbaast.' Ze wijst naar mijn zak van m'n vest. Ik draai mijn hoofd naar m'n vest toe en zie dat het papiertje van m'n oreo koekjes uitsteekt. Mijn wangen kleuren rood.' Oeps...' 'Haha, hier kijk eens je frappacino!' Zegt Rose blij.' Wauw bedankt! Hier is mijn nummer dan kunnen we contact houden.' Ik geef haar een briefje met mijn nummer erop.
' Dankjewel en i will see you soon!' Ik glimlach en zwaai naar haar en loop terug naar mama.' Mom she gaves me a free frappacino!' Roep ik blij uit.' Okay so you made one new friend in just one hour?' Vraagt ze een beetje ongelovig. Blij knik ik en we lopen met z'n 3en naar buiten met de koffers.
~|| Danique's POV ||~ @_KillthePain
Rustig lig ik op mijn bed na te denken over Liam. Mijn lifesaver, mijn alles. Ik ben hem zo dankbaar voor wat hij heeft gedaan. Ooit wil ik heb in zijn armen kunnen springen en kunnen zeggen dat ik van hem houd. Maar dat is slechts een droom... Misschien als Emma hem ontmoet en wij kunne- Okay Dani vergeet het maar. Hoe zou het eigenlijk met Emma gaan? Ik besluit haar te wappen.
Dani<3: Heyy Ems! Veilig in Londen aangekomen??
Ems<3: Jahh!! Het is hier regenachtig maar echt geweldig. De big ben is zo mooi en we zijn langs de tower bridge gekomen waar One Direction de clip Midnight Memories heeft opgenomen!! Ik was helemaal aan het flippen :p
Dani<3: O M G F U C K Y O U ! Nee grapje babe loveyou xD
Ems<3: hahaha hou ook van jouu xD maar ik moet gaan we zijn nu bij het huis bye bye! geef de meiden een knuffel van me! Xx
Dani<3: Zal ik doen!! Bye bye veel plezier Xx
Emma heeft echt geluk... De meiden en ik moeten haar maar gauw gaan verrassen want ik kan haar echt niet missen.
------------
[ Heeii!!
Beetje kort stukje i know i know maar ik wou echt super graag weer posten!!
Vote
Comment
Fan :3
Don't Worry, Be Happy <3
Xxx ]
JE LEEST
Together Or Should I Miss You|| One Direction FanFic|| {DUTCH}
FanficEmma had samen met haar beste vriendinnen een geweldige tijd. Totdat ze te horen kreeg dat ze naar Londen ging verhuizen. Ze heeft een geheim waar alleen zij, haar broertje Goofy en haar moeder vanaf weten. Het word gauw bekent dat Emma haar ' long...