"Are un frate?!"

60 7 3
                                    

-Med', azi am multă treaba la firmă și nu pot să vin să te iau de la liceu.
-Nici o problema, Criss. Iau autobuzul.. Mă descurc.
-Sigur?
-Da, Criss. Nu mă mai dădăci atât!
-Ok. Să ai grijă de tine.
-Și tu.

Bună.. Eu sunt Medana, iar Criss este sora mea mai mare. Locuiesc cu ea,în Brașov, de la vârsta de zece ani.. De când parinții mei au decedat intr-un accident rutier. După moartea lor, Criss se descurca foarte greu. Avea doua locuri de muncă și făcea tot posibilul ca mie să nu-mi lipsească nimic. După un timp și-a găsit alesul inimii și au format o familie. Au reușit să-și ridice o firmă și acum au mare succes.
Eu sunt in primul an de liceu. Am 16 ani și o sa aflati mai multe despre mine între timp..

Intru în clasă și mă așez în bancă liniștită. Observ că prietena mea, Vanesa, nu este aici. Ehh.. întârzie, ca de obicei.
O văd cum intră grăbită în clasa și se așează în banca de lânga mine. Dupa nici un minut o văd pe profa de geografie intrând. Se așeaza la catedră si începe să ne explice lecția. Prima oră a trecut repede.
-Ce faci, nebuno? O întreb dupa ce iese profa
-Sa-mi bag picioarele.. L-ai văzut pe baiatu' ăla nou din clasa a 12-a?
-Nu. Ce-i cu el?
-Mamăă ce frumos e...
-Serios? Descrie-mi-l.
-Pai e inalt și bine făcut, dar nu exagerat.. E perfect! Are ochii albaștrii si parul brunet. Pare genu' de băiat rebel.. Are cercel in ureche si un tatuaj pe braț.
-Are tatuaj? Deja-mi place de el.
-Stiam ca o să-ți placă. Spune și râdem amândoua.

Celelalte ore au trecut repede. Mai aveam 2 ore de chimie, dar am fost anunțați că are loc o ședința importantă și suntem liberi sa plecăm acasă.
-Med' vi mai târziu în parc?
-Da.. Ne vedem in centru la 19:30?
-Da. E ok.
-Bine. Vorbim la telefon, mă grăbesc să iau autobuzul.
-Ok bye.
Am plecat spre autobuz și fiindca școala nu era așa departe de casă am ajuns repede.

Intru în casă și observ ca sunt singură. Iau telefonul și o sun pe Criss.
-Ce faci, Criss?
-La firmă.. Tu?
-Acum am ajuns acasă. Ionuț(soțul ei) unde este?
-E aici și el. Sper să terminăm până la cină. Ai de mâncare în frigider.
-La 19:30 vreau să mă duci în centru. Ies în parc cu Vane.
-Bine. O să te duc eu.
-Ok. Pa
-Pa.
Nu îmi era foame, așa că am luat un termos cu ceai, jurnalul și un stilou si am plecat în padurea care era la un deal depărtare de casa noastra. După moartea parintilor mergeam acolo foarte des.. Mă liniștea.

M-am pus pe iarba răcoroasă și am început sa scriu în jurnal:
        "Azi pur și simplu aleg..
Să îmi înlocuiesc expresia ponosită- cu un zâmbet frumos
Tristețea- cu fericire.
Gândurile negative și grijile- cu vise frumoase și planuri de viitor.
Nervozitatea- cu pace sufletească
Replicile răutacioase- cu cuvinte calde.
Răceala față de cei din jur- cu o atitudine prietenoasă.
Indiferența fața de ceea ce mă înconjoară- cu iubire!"
Am stat puțin liniștită pe iarbă și fără să îmi dau seama, am adormit.

Când m-am trezit, eram așezată pe o pătură moale și lângă mine era un băiat. Fără să vreau am început să țip ca o idioată.
- Gata, prințeso că nu îti fac nimic. A spus el râzând.
-Cine ești tu?
-Oh.. Ce nepoliticos sunt. Am uitat să mă prezint. Eu sunt Cătălin și următoarele zile o să le petreci cu mine.
-Nu, mersi. Am spus ridicându-mă si pornind spre casă.
Mi-am verificat telefonul și aveam trei apeluri pierdute de la Criss și un mesaj în care scria: Te rog să nu te superi pe noi. Trebuie sa plecăm pentru o săptămână în București, dar nu vei fii singura. Cătălin este fratele mai mic al lui Ionuț. Tocmai s-a întors din Anglia. Poți să o chemi, dacă vrei pe Vanesa la tine...sau pe Xonia. Îți dau mai multe detalii la telefon. Sună-mă. Te iubesc!
-Are un frate?! Am zis cu voce tare fară să vreau.
Analizând cum arată, chiar semăna cu Ionuț. Avea parul brunet și niste ochi foarte albastrii.. Ohh, nu! El e băiatul nou de care îmi povestea Vane..

My BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum