O sun repede pe Vanesa.. Nici nu raspunde bine că țip la ea.
-Fa-ți bagajul. Te muți la mine.
-Ce-ai pățit tu?
-Știi baiatu' ăla nou de la școala? Eii...e fratele lui Ionuț și Criss e plecată pentru o săptamână și..îți explic mai multe când ajungi aici.
-Și? E frumos?
-Dacă e frumos? E înger!
-Ți-am zis eu..
-Taci și vino mai repede.
-Ok. Iau un taxi și ajung în 15 minute.
-Bine. Pa
-Pa.
Am închis telefonul și când m-am întors l-am văzut pe Cătă.
-Mulțumesc. Și tu ești frumoasă, prințeso. Spune zâmbind.
-Nu mai îmi spune așa!
-Atunci dă-ți jos maioul ăla... A spus râzând.
Pe maioul meu scria "I'm a princess" Rușinată am urcat sus în camera mea și mi-am facut repede un duș. Mi-am pus pe mine o rochița albă și mi-am luat în picioare o pereche de sandale cu platformă. Părul lung, blond și ondulat natural l-am lăsat desfăcut pe spate și am coborât jos în living. El stătea pe covorul pufos și butona telefonul. Când am vrut să intru în bucătărie, am vazut-o pe Vane intrând pe ușa.
-Hei, ce faci, Med'?
-Te așteptam. Ajuta-mă să iau ciocolata din bucătărie și urcăm la mine în cameră.
Intrăm în bucătărie si observ că mai era doar o ciocolată. Ce să facem cu o ciocolată? Aia nu-mi ajunge nici de poftă..
-Hai să mergem la cel mai apropiat magazin și să luăm, spun.
-Dar mi-e lenee..
-Ești o leneșa! Hai odata!
-Nu ar fi mai ușor să îl trimiți pe el?
-Nuu.. Mai bine te târăsc după mine până acolo.
-Dar de ce nu?
-Pentru că țin la silueta ta si trebuie să faci sport.
-Dacă ai ține la silueta mea, nu mi-ai da ciocolată, proasto!
-Ok. Atunci nu-ți dau.
-Ce? Nu. Vreau și eu.
-Atunci vino
-Off. Bine..Când să ieșim pe ușa casei il vad pe Cătă coborând de sus.
-Hei. Cred că nu m-am prezentat. spune și îi întinde mâna Vanesei. Cătălin.
-Vanesa, încântată.
-Ok, acum că vă cunoașteți putem pleca.. Spun eu nervoasã
-Unde mergeti?
-La magazin să luăm ciocolată.
-Va duc eu.
-Nu, mulțumim. Spun și o trag pe Vanesa dupa mine.
Dupa ce ieșim din casă, Vane mă ceartă.
-Ce dracu' a fost aia? Putea să ne duca el.
-Stiu, dar vreau să mergem pe jos.
-De ce îl eviți?
-Nu îl evit, dar mi se pare așa arogant.
-E draguț.
-Știu...
Am ajuns la magazin și am luat zece ciocolăți.. Luam mai multe, dar nah.. Ținem la silueta, cum ziceam.
Am ajuns acasă. Am urcat în camera mea și ne-am luat pijamalele. Ne-am pus în pat și ne-am uitat la un film în timp ce mâncam. La un moment dat a bătut cineva la ușă. Am deschis și erau doi colegi și prieteni de-ai noștri.
-Hei, fetelor. Ce faceți?
-Ne uitam la un film, voi?
- Eu (Andrei) cu Raoul mergem în club. Veniți și voi?
-Mneah.. Nu prea avem chef am răspuns. Vă anunțam dacă ne răzgândim.
-Ok atunci. Noi plecăm. Mă săruta pe obraz și pleacă.
-Andrei se comportă ciudat cu tine. Spune Vanesa.
-Știu. Face asta de ceva timp... Îmi ia și trandafiri când sunt supărată.
-Poate te place.
-Nu are cum.. Adică ne cunoaștem de la zece ani, de când m-am mutat aici.
A bătut cineva la ușă, din nou! Era Cătă.
-Ce vreee...
Am rămas cu gura căscată. Era mult mai frumos acum. Avea o cămașă gri, care îi scotea mușchii în evidență. Avea părul aranjat și un zâmbet strălucitor. Sper că nu-și dă seama în ce hal mă holbez la el.
-Închide gura, spune arogant, râzând.
Oh, firar!
-Haha. Ești și nesimțit. Spun nervoasă că m-am dat de gol.
-Veniți la club?
-N-avem chef, a spus Vane văzând că eu nu mai am cuvinte.
-Oke. Cum vreți voi. Să fiți cuminți...
-Stai. Venim și noi. Spun chiar când vrea să plece.
-V-ați răzgândit?
-Da. Așteaptă să ne pregătim.
-Bine. Vă aștept în living.Închid ușa și mergem amândouă în dressing.
-Parcă nu aveai chef să mergi în club.
-Eiii... M-am răzgândit.
-Oh, stai că știu.. Ți-e frică să nu sară vre-o fufa pe el. Am dreptate?
-Ce?? Nu. Nu deaia..
-Aham.. Lasă că te știu. Am vazut cum te holbai la el.
-Nu îmi mai spune că mă simt prost.
-Ok.. Cum vrei. Spune și râde de mine.
Nu prea aveam chef să ne luăm rochii și să fim tot timpu' atente să nu facem vre-o schemă și să rămânem cu fusta ridicată, așa că ne-am îmbrăcat lejer. Eu mi-am luat o pereche de pantaloni scurți, un maiou negru și o cămașa albă, iar în picioare mi-am luat niște teniși albi. Părul l-am lăsat lejer pe spate.
Vane avea și ea o pereche de pataloni scurți, un tricou negru, simplu și o cămașă rosie cu albastru, legată de ea. În picioare avea niște converși negrii. ( La media)
Ne-am dat cu puțin rimel, un luciu de buze și am coborât jos.
-Sunteți gata?
-Da. Putem pleca.
-Bine. Urcați-vă în mașină, eu rămân să închid ușile.
Noi am ieșit și ne-am urcat în mașină.
-Si? Ce-o să faci? O sa îl urmărești toată noaptea?
-Nuu.. N-am să fac asta.
Conversația a fost întreruptă de Cătă, care a intrat la volan și a pornit cu viteză.
-Sună-l pe Andrei, a spus Vane.
-Oh, da.
Am luat telefonul și l-am sunat.
-Ceau, ce faci, Dede?
-Bine. Sunt la club cu Raoul. E vre-o problemă?
-Nu. Mergem și noi într-un club din Poiană.
-Super. Ne vedem acolo. Te pup.
-Și eu.
Am observat că (,) Cătă era foarte atent la conversația mea cu Andrei...Am ajuns la club. Bine...defapt era mai mult un bar mare cu muzică bună. Cătălin a insistat să venim aici deoarece îl cunoște pe patronul barului. Au venit și băieții și ne-am așezat toți patru la o masă. Pe Cătălin nu l-am mai văzut...
-Vanee.. Unde a plecat? Am întrebat eu sclifosindu-mă.
-Poate se întâlnește cu prieteni mai vechi.. Vino înăuntru.
-Dar..
-Taci și vino.
M-a luat de mână și m-a tras înăuntru. Ne-am așezat la masă și îl cautam cu privirea peste tot... Doar necunoscuți.
-Dansezi? M-a întrebat Andrei.
Nuu prea aveam chef, dar nu voiam să se simtă prost.
-Oke..
Am dansat cu el pe o melodie lentă. La sfârșit Andrei se uita în ochii mei și a zis:
-Med'... Mmm.. Nu știu cum să-ți zic.. Adica... Te plac..
M-am uitat la el. Se uita în pământ rușinat. Nu am mai știu ce ar trebui să zic.. S-a aplecat și m-a sărutat. A fost un sărut scurt la care am răspuns fără să vreau.. După ce mi-am dat seama ce s-a întâmplat, am ieșit afară plângând. Vane a venit după mine.
-Ce ai? De ce plângi? Ți-a făcut ceva? Îl omor!
-Andrei... Andrei mi-a spus că mă place. Nu simt la fel și... Mi-e frică să nu-l rănesc. Plus că acuma a apărut și Cătă și nu pot să spun că mi-e indiferent. Pur și simplu îi caut prezența peste tot, fără să vreau.. Cu Andrei am avut o prietenie minunată și nu vreau să o stric.. Vreau să rămână așa. Am spus pe nerăsuflate, suspinând.
-Off, m-a luat în brațe și a continuat, vino să-l căutăm pe Cătă să ne ducă acasă.Când am vrut sã intrăm înăuntru l-am vazut pe Cătă. Era cu...oh, nu! Era cu Xonia, prietena mea. Se sărutau...
-Medana, ea este noua mea iubită, Xonia. Xonia, ea este Medana.
-Ne cunoaștem, spune Xonia și îmi zâmbește.
-Să vă țină. Spun și zâmbesc fals.. Sper să nu se prindă..
-Cătă, noi plecăm acasă, a spus Vane.
-Va duc eu.
-Nu.. Nu, mergem cu taxiul, am spus facându-i semn la Vanesa să vina. Distracție faină! Am mai zis înainte să plec
Până acasă nici una nu am mai zis nimic.
-Vrea doar să se distreze cu Xonia și el.. Pe Xonia o poți confunda ușor cu o târfă... Mai ales când e beată.
Văzând că nu mai zic nimic, m-a lăsat singură să mă liniștesc.
-Dacă ai nevoie de mine, mă găsești în camera alăturată.
-Muțumesc.
Mi-a zâmbit si a plecat. Am facut o baie ca să scap de mirosul de fum. Am stat în cada cu apă caldă vre-o juma' de oră. Am ieșit din apă si mi-am luat pe mine un maiou și o pereche de pantaloni scurți, lejeri. M-am băgat sub plapuma mare, albă și pufoasă.. M-am tot învârtit în pat, dar n-am reușit să adorm. M-am dus în camera în care Cătă își lăsase lucrurile. Am intrat încet și m-am asezat pe pat, pe noptieră avea niște parfumuri. M-am dat cu el și mi-am luat pe mine in tricou alb, de-al lui, care îmi venea până la coapse.. M-am întins în pat și am adormit...Îmi pare rău dacă am multe greșeli.. Asta este prima mea carte și nu știu, sincer, dacă mă exprim așa bine... Aștept părerile voastre. Poate că la început e mai plictisitoare, dar după o să fie mai interesantă, sper.
Pupiciii :*
CITEȘTI
My Boy
Teen FictionSincer.. Habar n-am ce ar trebui sa scriu aici. #Prietenii #Iubiri #Orgolii #Dezamagiri Aruncati o geana si poate va place.