O să încerc să descriu mai amănunțit fiecare personaj de până acum, deoarece la început nu i-am descris și aș vrea să vă faceți câte o părere despre fiecare.
Medana:16 ani, pe clasa a9-a, blondă cu părul lung și ondulat natural. Ochi verzi, aproximativ 1,63 înălțime.Nu a avut niciodată un iubit și este o fire mai emotivă. Este obsedată de dans, muzică rap, tatuaje și piercing-uri.
Cătălin:18 ani, clasa a12-a, brunet, cu o freză șmecheră. :)) Ochi albaștrii, foarte albaștrii. Are zâmbetul minunat și niște gropițe adorabile.Aproximativ 1,85 m înălțime. În Anglia, la liceul lui, el era foarte popular. Nu a avut nici o iubită, a avut în schimb multe târfulițe de care se folosea. E un fel de Bad Boy, are un cercel în ureche și un tatuaj pe brațul drept.
Criss:26 de ani, șatenă cu parul de lungime medie, ochi căprui și aproximativ 1,67 înălțime.
Ionuț: Soțul Crisstinei, 28 de ani, brunet cu ochi căprui, aproximativ 1,80 m înălțime.
Vanesa: Cea mai bună prietenă a Medanei. 16 ani, clasa a9-a, parul lung și negru. Ochi căprui spre negru, aproximativ 1,67 înălțime. Singurul ei iubit a fost Raoul de care s-a despărțit în urmă cu două luni.
Xonia:17 ani, clasa a11-a, blondă cu părul lung, ochi căprui și aproximativ 1,73 m înălțime. Este considerată târfa liceului..
Andrei:17ani, clasa a11-a, șaten cu ochii verzi și aproximativ 1,80 înălțime. Este un tip popular, bad boy-ul liceului.
Raoul:17 ani, clasa a11-a, blond cu ochii căprui și aproximativ 1,78 m înălțime. Este un tip mai retras, dar fizicul și frumusețea îl face popular în liceul la care merge.
Sincer nu știu dacă am descris destul de bine și de amănunțit personajele, dar am încercat.
Vă mulțumesc că îmi citiți cartea. :*
Revin cu un nou capitol
CITEȘTI
My Boy
Fiksi RemajaSincer.. Habar n-am ce ar trebui sa scriu aici. #Prietenii #Iubiri #Orgolii #Dezamagiri Aruncati o geana si poate va place.