Alden

486 39 1
                                    

Alden ishte nje djale i gjate , brun me floke te shkurtra , me nje trup fantastik te palestruar pas te cilit cdo vajze do shkrihej dhe me sy te zeza. Ai  ishte tashme 28 vjec dhe gjithe jeten e tij e kishte kaluar duke urryer nje burre dhe familjen e ketij burri qe i shkaterroj jeten babait te tij. Babai i Alden ishte nje kriminel i cili para shume viteve u perball me Akuzat e nje prokurori mjaft te njohur i cili kerkonte ta denonte me 25 vjet burg per nje shumllojshmeri krimesh te cilat meritonin edhe me shume vite. Ky prokuror ishte z.Aleks Brown . Babai i Alden ,Xhoni Rein ishte marre gjithe jeten e tij me lende narkotike dhe tregeti armesh. Dyshohej se zoteronte edhe nje rrjet prostitucioni por nuk u zbulua asnjehere. Babai i Alden mori denimin dhe u burgos. Alden kishte vetem pak vjet qe kishte ardhur ne jete dhe jetonte vetem me te emen.
Mamaja e tij Maria nuk duroi dot gjithe vuajtjet dhe vrau veten , duke e lene Aldenin vetem ne kete bote. Xhaxhai i tij Kristian e rriti si djalin e tij por me shume urrejtje ndaj prokurorit qe i burgosi te atin dhe e coi te emen ne vetvrasje.

Tregetine e babait te Alden e vazhdonte Kristian , ndersa Aldeni ishte bere nje djale i shkathet, qe perdorte shume mire armet dhe mund te manipulonte mendjet e njerezve pa i bere te dyshonin por ai kishte qejf te vazhdonte arkitekturen jashte Shqiperie . Kishte kaluar ato aventurat e tij me femrat por ishte betuar qe deri diten qe do hakmerrej nuk do dashuronte asnje vajze. Babai i tij vazhdonte akoma ne burg dhe donte edhe disa vjet te dilte. Alden kishte shkuar ne Itali ku studioi per Arkitekture dhe kishte realizuar enderren e tij,  por tani kishte ardhur koha te vinte ne zbatim hamarrjen. Por para hakmarrjes kishte siguruar edhe jeten e tij. Kishte hapur nje studio te tijen si arkitekt ne Tirane dhe punonte ku te thirrej .
Persa i takonte hakmarrjes  ai e dinte qe pika e dobet e prokurorit ishte vajza e tij e vogel pasi vetem ajo dhe bashkeshortja i ndodheshin ne Tirane dhe do sulmonte prokurorin aty ku do i dhimbte me shume , te drita e syve te tij.Kishte menduar ti vriste bashkeshorten por humbja e nje femije thone qe le plage me te renda ne jeten e prindit kishte menduar ai. Nuk e kishte pare akoma vajzen sesi dukej e rritur por kishte lene nje date kur do hidhej ne sulm dhe ishte pas nje jave , pasi ai sapo ishte kthyer nga Italia pasi do ambjentohej nje here.
Ne rinas e priti xhaxhai i tij i cili i kishte sjell makinen e tij , bukuroshen e tij x 5 e quante ai. Pasi piu nje kafe me dajen ne aeroport xhaxhai iku dhe Alden mendoi te bente xhiro neper Tirane. Lusieni shoku i tij me i mire i beri telefon dhe i kerkoi te takoheshin. Alden i tha emrin e lokalit dhe u ul aty ta priste.

Cast Member
Alden- Roman Davidof

Cast MemberAlden- Roman Davidof

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Happy Ending (Shqip)Where stories live. Discover now