Lojrat e jetes

356 37 3
                                    

Diten tjeter ajo u zgjua dhe gjeti nje trendafil ne jastek. Qeshi. Aldeni po bente mengjesin.
Alois u cua - Miremengjes
Alden - U zgjua bukuroshja e fjetur :) ai e puthi ne faqe
Alois- te falenderoj edhe nje here per te gjitha qe bere per mua .Uroj te takohemi perseri .do te le karteviziten time qe te me kontaktosh nese do :) U vesh dhe u be gati te ike. Ai nuk donte ta linte te ikte por nuk do e mbante peng cdo dite ate vajze, nga ana tjeter kishte nje hakmarrje per te zbatuar .
Ok tha Alden. Do degjohemi patjeter Alois.
Ajo iku. Ai sa do shikonte karteviziten e saj i ra telefoni.E mori xhaxhai i cili i thoshte se duhej te vazhdonte misionin e nisur. E futi ne xhep dhe shkoi te zyra.
Aty xhaxhai i tregoi vajzen e prokurorit qe duhej te bente per vete dhe ta shkaterronte.Ajo quhet Alois Brown. I tha Kristiani. Atij iu kujtua Aloisi i tij. Cfare rastesie e keqe mendoi. Kur xhaxhai i tregoi foton e vajzes shtangu komplet. Ishte ajo , ishte vajza qe i kishte bere zemren ti rrihte ajo te cilen ai duhej te shkaterronte. Jete mizore mendoi .Theu disa gjera ne zyre , i tha xhaxhait se duhej te largohej por do vinte me vone dhe iku.
Ai ishte nxehur ne maksimum me lojen qe i kishte bere jeta. Perse duhej te ndodhte keshtu. Vajza e pare qe e kishte bere te ndjehet i dashuruar duhej te ishte armikja e tij. Perse nuk e pyeti qe ne fillim per emrin dhe mbiemrin ? Perse nuk u interesua me pare per tia pare fytyren ? Budalla i shkrete mendoi me vete. Mendove se e dashurove ? Babai i saj te shkaterroi jeten , tani duhet tia shkaterrosh dhe ti .Po ecte ne rruge duke menduar dhe nuk kishte pare se nje makine po i afrohej. Ne ate moment dikush e shtyn fort dhe ai perfundon diku tutje me nje vajze siper tij .
Alden -Alois ? Ti ? Me shpetove jeten ?? Nuk i besohej ? Armikja e tij sapo e kishte shpetuar ?
Alois - Alden je mire ? E perqafoi .
Aldenit papritur i ra cdo nerv qe ishte grumbulluar nga ato qe kishte marre vesh dhe u zhyt ne ate perqafim.
Alois - shyqyr qe nuk te ndodhi gje, u beme baraz tani apo jo ?
Alden - ne nuk do behemi kurre baraz - ishte kthyer perseri ne ate nevrikun i cili e urrente ate vajze dhe u largua.
Alois kishte mbetur e shtangur.Perse ishte sjelle ashtu valle.

Happy Ending (Shqip)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora