Alden
Alden ndodhej perballe varrit te se emes , aty shkonte sa here ndihej i lumtur, i trishtuar , i vetmuar ose donte te ndante me te dicka. Ai po qante si nje femije , gje qe kurre me pare nuk e kishte bere.
Perse mama ? Perse lejove qe zoti te me sillte ate ne rrugen time ? Nuk ka vajza plot qe duhet te ndjeja per te ? Ka vetem dy dite qe e njoh dhe ajo vajze eshte bere pjese e jetes sime sikur te kishte vite qe me njeh dhe e njoh. Dje ishte nje takim shume rastesor mes nesh. Kujt do ia merrte mendja qe do ishte ajo vajze qe urrej me shume ne kete bote, ajo qe do me bente te ndjeja dashuri ? Dje i shpetova jeten dhe shava maskarenjte qe do i benin keq nje engjelli , nderkohe qe ajo eshte pjella e djallit dhe un jam ai qe do ia bej te keqen me te madhe. Ajo sot me shpetoi jeten.Sikur ta dinte cfare kam ruajtur per te sdo me shpetonte kurre. Sot qe me shpetoi me vinte ta puthja ,ta shtrengoja fort dhe mos e lija te me ikte kurre. Por duhet te hakmerrem ndaj saj sepse te kam premtuar. Babai i saj na ka bere shume keq. Ti vdiqe per faj te tij. Babai eshte ne burg dhe sdihet kur del. Mama ndihem shume keq. Por do harroj cdo ndjenje qe kam per te sa nuk jane rritur akoma me shume dhe do hakmerrem.Alois
Kisha shume pune keto dite dhe nuk mund te mbaja mendjen te Aldeni. Se di sesi iku ashtu , por ndjeva nje boshllek ne zemer ne momentin qe u largua. Me ka marr malli per te edhe pse se njoh fare. Ai u be pjese e jetes sime dhe se nxjerr dot nga mendja. Fokusohu tani Alois. Duhej patjeter te shkoja ne burg te kontaktoja me nje zoteri , pasi gruaja e tij kerkonte divorcin dhe un si avokate duhej te flisja me te ta bindja te firmoste dokumentat. Burgu nuk eshte nje vend per femra te bukura , me thoshte babai por profesioni i avokatit ka te beje gjithmone me njerez dhe aq me teper me kriminele. U futa aty dhe kerkova Zoterine. Pasi fola me te , por nuk arrita ta bindja po ecja e merzitur neper korridoret e burgut kur u perplasa me dike. Ngre koken dhe shof Aldenin. U cudita. Cne ti ketu ? E pyeta . Kam nje te aferm qe kam ardhur te takoj . Po ti ? - me pyeti . Un kam ardhur te takoj bashkeshortin e nje klienteje.
Alden -Uuu harrova tha qe ti je avokate
Alois -mir nuk po te pengoj me. Vazhdo ateher.
Alden -Alois ?
Alois- Urdhero ?
Alden - Me behet qejfi qe te takova perseri . Urdhero karteviziten time .
Alois - buzeqeshi , edhe mua mua mu be qejfi qe te takova.mirupafshim.
Alois kur doli pa se Alden White ishte arkitekt .Ai mbante mbiemrin e te emes qe mos binte ne sy te njerezve se djali i kujt ishte.Alden
Te behet qejjfi ty idjot qe e takove perseri. Vendos sa me pare cdo besh me te . Je nje idjot Alden. Si mund te ndjesh per te akoma dhe me shume sa here e shef. Ajo eshte armikja dhe ti ke premtuar se do hakmerresh.
Alden takoi te atin ne burg. Ai ishte plakur shume dhe nuk dukej me ai njeriu i forte qe drejtonte biznese te pista. Alden u ndje keq. Aty iu shtua edhe me shume urrejtja per Aloisin . Babai jot e shkaterroi babain tim, tani do te shkaterroj une ty tha.
Pasi u cmall me te babai i tha , bir vazhdo jeten tende. Ka ardhur koha te krijosh familje dhe te lesh pas gjith fatkeqesite e jetes sone. Babai kishte kuptuar cdo gabim qe kishte bere ne jeten e tij dhe nuk donte qe i biri ta shkaterronte jeten e tij.
Jo baba .do hakmerrem i tha ai teksa e puthi ne balle dhe u largua .
Tani fillon hakmarrja ime ndaj familjes Brown.
Mori direkt ne telefon Aloisin. Alois nuk kishte patur kohe tia rregjistronte numrin por u pergjigj.
Alois - Alo ?
Alden - Pershendetje bukuroshe ?
Alois - kush jeni ju ?
Alden -Kaq shpejt me harrove ?
Alois - Alden ti je ?
Alden - Jo jam dikushi qe deshiron te te ftoje sot te dalim per darke dhe nuk pranoj jo per pergjigje.
Alois - sot nuk mundem se kam nje gjyq neser dhe duhet te pergatitem. E leme per dite tjeter. Te telefonoj une. Dhe ia mbylli.
Alden - Po kjo pse po luan te veshtiren . Po luante mendsh.
Alois - pse ia mbylle ashtu o budallaqe. PUNAAAA ,fokusohu
Alden i vendosur te conte planin deri ne fund zbuloi ku jetonte dhe i shkoi ne shtepi ne oren 8.
ESTÁS LEYENDO
Happy Ending (Shqip)
RomanceHistoria e Alois dhe Alden. Dashuria me shikim te pare mes tyre . Nje hakmarrje qe kishte trazuar shpirtin e Aldenit por qe brenda ai kishte shume dashuri. Alois ishte engjelli qe e beri te dashurohej dhe te harronte hakmarrjen . Por pas gjithckaj...