1

1.4K 53 1
                                    

"Page vstávaj! Meškáš!"zakričala
mama z kuchyne. "Už idem!"
neochotne som vstala z postele. Učesala som si vlasy a spokojne som si samú seba obzrela v zrkadle. Dokonalá ako vždy. Presne takto má vyzerať tínedžerský idol. Obliekla som sa a zbehla som dole. Rýchlo som vypila kávu a pobehla som do auta. Presnejšie do čiernej limuzíny. To zasa bude deň. Poobede mám jednu prehliadku a večer idem na párty. Ok. Pohodlne som sa uvelebila na čalúnených sedadlách a zapla som si telku.

Samozrejme aspoň na dvoch televíziach som bola aj ja. Usmiala som sa sama pre seba.

Sklopila som si zrkadlo a namaľovala som sa. Keď som bola so sebou ako tak spokojná som si veci zbalila naspäť do kabelky a vybrala som si mobil. Napísala som mojej najlepšej kamoške Emme;

Ja: caww asi budem meskat :(
Emma: pohoda ospravedlnim ta
Ja: si super dik^^*
Emma: nz inac ides vecer na tu party??
Ja: ze vahas
Emma: supeeer vecer sa obliekame u teba
Ja:oki
Emma: zatial pa
Ja: papa

Poznáme sa od škôlky. Vlastne ma Emma poznala ešte predtým ako som sa stala slávnou. Zastali sme pred školou. Uškrnula som sa a vystúpila som na chodník. Prehodila som vlasmi a doslova som cítila pohľady oneskorencov nalepené na mne. Aká irónia že najkrajšie dievča na škole nemá chalana.

Ale musím uznať jeden sa mi páči ale aj keď som taká slávna a krásna sa HANBÍM!

Pohroma. Ale mne je to jedno. Prešla spm po chodbe až do triedy. Otvorila som dvere a v tom momento sa na mňa uprel zrak presne 29 žiakov. "Prepáčte že meškám".prehodila som. Nahodila som nevinný úsmev a pozrela som na matikárku. "No dobre choď si sadnúť."kývla mi hlavou.

***

Prehliaka dopadla dobre uviedla som štyri modely.
Práve teraz som s Emmou doma vyberala čo si oblečiem. "Tieto sú celkom dobré nie?"ukazovala mi fialové šaty bez ramienok s puzdrovou sukňou. "Hmmm ok daj ich sem. Vyskúšam si ich."

Boli celkom fajna hodili sa na párty. Emme som vybrala zelené šaty pod kolená so zlatými lodičkami. Ja som si urobila obyčajný drdol a Emme som natočila vlasy. Musím uznať že má krajšie vlasy ako ja ale krajšia nie je.

Vybrali sme sa von.

Ešteže je piatok a môžem byť vonku celú noc. Vošli sme do klubu. Privítali nás nejakým drinkom.

Bol celkom dobrý. Chvíľami som tancovala s Emmou a potom som striedavo pila. Keď som mala v sebe dostatočne veľa alkoholu na posilnenie odvahy som sa pobrala smerom k Brianovy. To je ten chlapec ktorý sa mi páči. "Ahoj zatancuješ si?"opýtala som sa. "No jasné poď"usmial sa. Bolo to skvelé.

Keď sme dotancovali dali sme si zopár pohárikov. Bola som úplne na mol. Vzal ma za ruku a niekam ma viedol.

Ocitli sme sa v príjemne osvetlenej spálni.

(Scéna aspoň 13+)
Chytil ma za boky a ja som sa usmiala. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Všetko som mu opätovala. Aj tak už som to nemohla vydržať. Pomaly pomedzi bozky mi rozopínal šaty. Ja som mu zasa vyzliekla tričko. Šaty išli dole spolu s jeho oblečením. Ostali sme len v spodnom prádle. Zavzdychala som. Ten chtíč bol neznesiteľný. Jemne mi odopol podprsenku a začal sa venovať mojim prsiam.

"Počkaj ty si už..?"zastavila som ho. Pokrútil hlavou.

Uf. Aspoň nebudem tá neskúsená. Vrátil sa k perám a jemne sa mi do  nich zahryzol. Vrátila som mu to. Pomedzi prsty si vzal lem mojich nohavičiek. Na to som mu ja strčila ruku do boxeriek. Mal ho úplne tvrdý a trochu som sa zľakla. Zhodil ma na posteľ. Ležal nado mnou a všetko zvyšné oblečenie išlo preč.

Vnikol do mňa a na chvíľu ma to zabolelo. Potom som si to celé užila. Vzdychala som potichu a on len občasne. Po vrchole sme obaja zaspali.

NABÚCHANÁ(✔)Where stories live. Discover now