8

1K 50 0
                                    

Cŕŕŕŕŕn. Nie!!! Zasa ráno. Zaklapla som budík a otvorila som oči. Ťapla som po chrbte Briana spiaceho vedľa mňa. "Musíš ísť do školy"zamrmlala som. Nespokojne zamrčal. Ráno sa musím vstávať ja pretože Brian vždy úspešne odignoruje budík. A preto neznášam rána čoraz viac. Do školy už nechodím. Brian sa neochotne postavil a masívne si zívol. Pozrel na mňa a rozospato mi pobozkal líce. "Dobré ráno Page."zívol. Hm dobré...ako pre koho.

Brian mi pomohol vstať z postele a spolocbe sme zišli dole. "Dobré ráno" zamrmlali sme s Brianom." Ahojte" Grace stála za šporákom a niečo varila. Na stole boli vyložené čerstvé lievance s javorovým sirupom.

Mňaaaaaaam!!!

Dotrepala som sa k stolu a sadla som si na stoličku ktorá vyzerala že sa každú zosype pod mojou váhou. Je mi to fuk. Naložila som si kopu lievancov a pustila sa do toho. Lahoda. Brian si naložil ešte väčšiu kopu než ja. Grace sa potmehúdsky usmieva o odtrháva si kúsky lievanca do úst. "Švihaj švihaj nestíhaš do školy. No šup šup. A daj sem tie lievance."zabľabotala som s plnými ústami. Pritiahla som k sebe Brianov tanier a pustila sa aj do jeho lievancov začo som si vyslúžila veľmi nepekný pohľad. No čo? Potrebujem raňajky. Brian sa dvihne dá mi pusu na líce a odíde.

To zas bude deň

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Celý deň som strávila pozeraním seriálu Teen Wolf. Nemala som čo robiť. Grace niečo robila cez počítač a mne teda ostala telka. Obzerala som si tie maličké dupačky čo kúpil Brian. Boli hrozne hebké. Ako keby boli z vaty (čo nie je výlúčené).  Poťažky som sa vytrepala hore schodami a ľahla si na posteľ. Zobrala som si časopis ale to bola asi chyba. Aj po 8 mesiacoch som stále na titulke.

Ha!

Najnovšia klebeta je že keď som bola na dovolenke v Južnej Afrike som chytila ebolu. Pfffff. Ak je tehotenstvo ebola......tak ja som.......chladnička v trenírkach. Započula som buchnúť vchodové dvere. Brian. Pozdravil Grace a išiel hore. Pozdravil ma a ľahol si na posteľ. Bol mokrý! Vonku už zasa prší. September... "Choď sa najesť a potom pôjdeme spať"povedala som zakrytá paplónom.

"Ok už idem."

Ja som sa medzitým ponorila do ríše snov.

Snívalo sa mi že sa kúpem v bazéne. Bola som mokrá.

Mokrá?!

Prudko som otvorila oči. Ja som mokrá naozaj! Hlavne nepanikár Page. Kľud. Posadila som sa a pozrela som sa dole. Plodová voda.

Do riti!!!

Náhle ma prekvapila prudká bolesť v bruchu. Au!! Vykríkla som od bolesti. "Deje sa niečo? A prečo je preboha mokrá posteľ?!"spýtal sa čerstvo zobudený Brian. "Ja.....rodím.....asi"zaúpela som. Brian zobral mobil a vytočil záchranku. Dalšia bolesť. Sykla som. "Grace!"zakričala som zúfalo. O chvíľu bola v izbe. "Ach dieťa moje. Už!?"

Prikývla som.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Poslednýkrát zatlačte slečna Johnosonová!"kričal na mňa niekto vzdialene. Už nemôžem. "Nevládzem!"som zúfalá. Brian mi stalčí ruku. "To dáš krásavica." Aj Grace mi stlačí ruku. Poslednýkrát sa nadýchnem a zatlačím najviac ako viem.

Uaauauauauauauaau!!!!!

"Je to dievčatko!"Slzy mi stekajú po lícach. Vidím v rukách doktora bábätko. Plače a je mierne fialové ale je to to najkrajšie čo som kedy videla. Brian mu bojazlivo odstrihne pupočnú šnúru a rozplače sa tiež. Diaťatko zabalia do deky a podajú mi ho. Plače ale o chvíľu prestane akoby spoznávalo človeka ktorý ho drží na rukách. Otvorí očká a obzrie si ma. Má žiarivo modré oči a maličký noštek. Opatrne si ho položím na brucho. "Moja malá princezná Anne"zašepkám. Anne si strči palček do úst a zaspí. Pobozkám ju na hlavičku a zaspím aj ja.



NABÚCHANÁ(✔)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora