-luar cafe-lps byr..diorg pon kuar dri cafe tu.."jap2..aq nk bergmbar ngn moskot ni.."kte hankyu dgn tibe2 nyerr..
"aishh..xpyh lar..buruk lar.."..-iemin-
"kau ni..comey tau x...skjp jer lar.. eleh..kau sje jer ckp buruk..mcm lar aq xtau kau ske bnde2 comey.. ngaku jelar..yg sbnrnyer kau ske moskot ni.."hankyu wt2 mke kt iemin..
"kau ni sje jer kan.. memspoikan mood aq..kay fine..mmg comey..aisshh..." lps dgr kte2 iemin..hankyu trs tarik tgn iemin supaye bergmbr ngn moskot tu skli.. psl moskot pon diorg nk bertekak..
*kecelekakkk!!!*(bunyi camera)[kay trok sgt bunyi camera nyer😂]
"kay dh..jom.."kte hankyu..
"ahhh.. gwiyowooooo!!!"iemin pegang2 pipi moskot tu..tibe2 dye ske kat moskot tu..
"dh lar tu..jom lar..tdi boikot moskot tu.."..-hankyu-
"iyerlar2..bru aq perasan dye comey..huhaha..jom.. jap peluk bearbear ni..."iemin trs peluk beruang tu...
hankyu yg tgk gelagat kwn dye tu..hnyer mmpu geleng kepale jerr...
(Keesokkan harinyerr..)
-sklh-"Hahhh..mls nyer nk jejak kaki kat sklh ni..ngntok btl...klau tido kat umh tu lgi bgs..."bebel suga kt kwn baik dye jungkook...
jungkook ni cousin iemin..suga ni pulak musuh no1 iemin..dyeorg xleh jmpe..klau jmpe.. timbul lar perang dunie ke10..dh kls sme..
"kau ni..cer smgt skit..camne nk berjaye..kite sbgai pljr harus lar bersemangat setiap ker sklh..xleh lemah2.."dh start dh hujah jungkook tu..suga pon wt mke xde perasaan..
"dh..abis dah hujah tu..hehh.. poyo btl ayat..dh..aq nk tido jap..klau kls dh start gerak aq.."suga trs letakkan kple dye kt meja dan lelap..tpi.. xsmpat dye nk lena..tibe2...
"annyeohasayo!!!!!!!"iemin muncul dlm kls dgn jerit2 bgai..
"weii..kau ni xyh lar jerit2..sakit telinge aq.." kte hankyu yg berade di sblh iemin.. dan suga pulak..darah dh mendidih smpai tahap kepale..
"JeaIeMin!!!!!... kau xleh tengok aq senang kerr.. bgi aq tenang sehari tanpe ganguan kau xleh kerr" bising suga...
"spe kcau kau..kau rse diri kau tu terganggu..".. iemin membls blik..
"hahh..dh start da.."jungkook trs geleng kple ngok iemin n suga tu yg xabis2 nk gado..
-bersambung-
YOU ARE READING
-Sweet Sugar-[C]
Fanfiction"X..skrg ni..prlu ker nk jerit2..kalau msk kls tu diam2 xblh kerr...aq nk tido pon xleh" -suga- "ske aty aq lar..mulut aq..xde kene mengena ngn mulut kau..nk tido gy tido kat umh.. ni sklh bkn hotel.." -iemin- Gado...bnde pling biase bgi due org...