-esk pagi di sklh-"Jungkook..cer teka aq jmpe spe smlm??"tnyer iemin kt jungkook..
"hahh..tu lar..wktu bljr org srh bljr xnk..kan dh x beberape pintar..ngok ayt aq..xkasar kan..haha"tibe2 jer jungkook ni..
"xskrg kau yg beberape nk bijak..aq srh teka aq jmpe smlm kan..bkn aq srh teka aq dpt mrkh ape math..hehh.." geram jer iemin..
"mne lar aq tau..klau aq tau aq dh jwb da.."..bising jungkook sbb iemin..
"kay lar..aq jmpe changjo..igt x dye??"jungkook yg dgr tu trs mcm org utan..
"weii..seriusly..kt ne??dye camne skrg??sehat kerr dye duk mne??sklh mne..??"bersepah soalan yg ditnyer nyerr..iemin wt mke xde perasaan jerr..
"dye sehat.."..
"tu jer.. punyer panjang lebar aq tnyer tu jer kau jwb..ptut fail exam..soalan 10 jwb satu jerr.."kte jungkook..
"xmslh skrg ni..soalan kau tu layak campak masuk loji jerr..hehh..dye kte dye rndu kau..dh..titik..jgn tnyer lgi..kalau nk tnyer jugak gy call dye..nnty aq bgi no fon dye..bye..aq nk rehat and mkn mkn mkn.."iemin bebel dan trs kuar dri kls..
"iemin tggu aq..nk ikut" hankyu pon gy lar ikut iemin..
"woii..hankyu..kate nk.."xsempat jungkook nk ckp hankyu dh blar..
"weii..spe changjo tu??"tnyer suga..
"org.."ringkas jer jwpn jungkook..
"hahahahahahaha..kelakar jungkook..Jgn tnyer knpe rehat kau mkn kasut size 8 aq.."terok benor suga gelak.. padahal nk perli jungkook..
"jgn terok sgt blh x..changjo tu kwn aq ngn iemin wktu sklh rendah..kitorg rapat giler wktu tu..pastu kan nk tau something x..changjo tu dh lme simpan perasaan kt iemin..last kitorg jmpe dulu..dye prnh bgitau yg dye akan cari iemin suatu hari nnty..tpi iemin xtau dye ske iemin..huuhh.. aq rse dye still ske kt iemin..hrmm.. tggu mse jer diorg tu.."panjang lebar jungkook tu berbicare..suga tibe2 rse lain mcm..rse mcm xleh terime ape yg jungkook ckp..
"andwae.."tibe2 jer suga..
"andwae??..ape andwae??.. hahh(mke terkejut)..jgn ckp kau dh ske kt iemin.."...Jungkook trs buat mate terbeliak dye..tau lar comey klau wt cmtu..
"ishh..kau ni dh lar.. aq nk wt something.."kte suga..
"wt pe??"..
"adelah..ngok jelar nnty..tibe2 rse nk kenekan org.."suga trs gy wt ape yg dye nk buat..
-bersambung-
YOU ARE READING
-Sweet Sugar-[C]
Fanfiction"X..skrg ni..prlu ker nk jerit2..kalau msk kls tu diam2 xblh kerr...aq nk tido pon xleh" -suga- "ske aty aq lar..mulut aq..xde kene mengena ngn mulut kau..nk tido gy tido kat umh.. ni sklh bkn hotel.." -iemin- Gado...bnde pling biase bgi due org...