Ngh kemas2 buku2 kt library tu..tibe2 suga ter pndg iemin..tpi malangnyer iemin perasan yg suga pndg dye.."ape pndg2.."kte iemin..suga pon cume menafikanyerr..
"spe pndg kau..org pdg tiang sblh kau tu..hehh.. xde keje nk pndg kau..igt comey" bls suga..
"sbb aq comey lar kau pndg.. huahaha.."iemin trs gy kemas kt tmpt lain lps gelak mcm org xberape nk btl..
tpi tibe2 suga senyum sorg2..lgi sorg giler xbertmpt..dh sejam diorg kemas library tu..
"hehh..penat nyer.. spe lar wt library ni..beso nk mmpos.. kemas due org jerr..klau dpt pasngan yg jenis sado ker..senang skit..xyh wt keje..ni pasangan..heehhh.." bebel iemin sorg2 sambil susun panjat tangge sbb nk susun buku kt rak..
"walaupon aq xsado...but aq hensem.."suga muncul tibe2..
"celah mne dtg hensem tu xtau lar.."...
"lelaki yg hensem dtg dari keyakinan dirinyer...klau dye yakin yg dye hensem..mknenyer dye hensem lar".. Apabile suga berbicare..ni lar jdinyer
"xskrg ni..aq tau lar kte kt library..tpi..xde buku bgitau falsafah mengarut kau tu.."iemin stress jer ngn suga sbb perasan hensem.. tpi mslh dye lebih kurang jer bangge diri tu comey..
iemin ngh fokus2 susun buku gune tangge tdi..xtau camne dye blh trsilap langkah lgi dkit nk jatuh..tpi paham2 lar mcm drama2 korea hero akan selamatkan heroin wlaupon dimane ia berade...
nasib baik suga smpat sambut iemin..klau x..berhantu library tu..wktu suga sambut iemin tdi..suga ter..terpeluk iemin sbb nk thn iemin tu..iemin ape lgi..
*dupdapdupdap...*di dlm dada..hati bergetar..amboii🎵..
"ishh..kau ni..klau nk jatuh..jgn libatkan aq..gy lar jatuh tmpt lain..".. kte suga..padahal cover line..
"hehh..hampeh btl gy mempertikaikan nyerr..."iemin trs gy tmpt lain..tibe2..
"ahh!!"jerit iemin.. suga yg dgr jeritan iemin trs dgn pntasnyer gy kt iemin..tengok2 iemin dh terduduk kt lantai..mcm org bru lps jatuh..
"kau asal??"tnyer suga..
"lar..tdi kau srh aq jatoh tmpt lain..aq gy lar jatuh tmpt lain..yg kau muncul npe..risaukan aq ehh"iemin wt mke.. -
-bersambung-
YOU ARE READING
-Sweet Sugar-[C]
Fanfiction"X..skrg ni..prlu ker nk jerit2..kalau msk kls tu diam2 xblh kerr...aq nk tido pon xleh" -suga- "ske aty aq lar..mulut aq..xde kene mengena ngn mulut kau..nk tido gy tido kat umh.. ni sklh bkn hotel.." -iemin- Gado...bnde pling biase bgi due org...