"aq nk gy tandas jap.." iemin pon nk kuar dri kls..tpi dlm perjlnn dye nk kuar dri kls..suga terhalang pintu kls ..ape lgi mule lar WWE diorg tu..tpi diorg bkn wrestling..lwn mulut.."blh sne skit x..hehh.."iemin yg mulekan perlawanan..
"mslhnyerr..blh lalu kan sblh ni..aq tau lar kau tu gemok.. tu sbb xmuat.."suga pon ape lgi.. xnk kalah...
"eleh..dye tu yg gemok.. tu sbb aq nk kuar xblh..tepi lar.."iemin trs tolak suga dan trs gy melepaskan hajat...bnde kecik pon nk gado..
-wktu pelajaran-
"Kay murid2 ku yg trcinte..besok kte ade aktiviti..nk tau x aktiviti ape??".. cerie jer Pn Choi..dh mcm ajor bdk2 tadika..tpi mslhnyer murid2 dlm kls tu sume 2x5 jer cikgu diorg..
"ahh.. aktiviti ape ssam..ermm xsabo nyerr.."..Kata murid ribena di dlm kls tu..
"kte wt gotong..royong.. seronok x murid2??(suare ajo bdk tadika)"..murid2 dlm kls sume ngh cerie..tpi ble dgr jer gotong royong.. sume wt mke 5sen..
"lar..igt kan wt ape..gotong royong rpe nyerr.. xnk dtg lar besok..suga..esk xyh dtg lar" kte jungkook kt Pn Choi..agak kurang ajor skit..
"xyh nk ngade2 xnk dtg..ssam dh bhagikan korg pasangan masing2..so..rajin2 kan lar muncul kt sklh besok.."membebel2 PnChoi..ckp..ckp..dan ckp..
akhirnyer PnChoi membahagikan pasangan masing..tengok2 due ekor ikan lage tu berpasangan..
"mmpos..ni bkn lgi perang dunie ke-10..ni perang dunie xde nombo dah.."bisik jungkook kt hankyu..hankyu ngn jungkook berpasangan..
"hahh..abislar.." mengeluh hankyu..
START!!..
"ssam!!!...apekah semue ini..npe saye prlu kumpulan ngn lembage putih ni..dh xde org lain ker"bising iemin.."ape ni ssam..dh pupus ker murid kt sklh ni..sye bangkang habis2 san..sye xnk kmpulan ngn dugong ni.."suga pon berbicara..
PnChoi dh xtau nk ckp pe..mmg dh biase PnChoi ngn diorg ni..
"i dont care..lembage putih ker..dugong ker..keputusan ssam muktamat.. titik.."..
-bersambung-
YOU ARE READING
-Sweet Sugar-[C]
Fanfiction"X..skrg ni..prlu ker nk jerit2..kalau msk kls tu diam2 xblh kerr...aq nk tido pon xleh" -suga- "ske aty aq lar..mulut aq..xde kene mengena ngn mulut kau..nk tido gy tido kat umh.. ni sklh bkn hotel.." -iemin- Gado...bnde pling biase bgi due org...