Hoofdstuk 10

70 7 1
                                    

POV Evi
We zitten samen op een bank gezellig in mekaars armen, aha zo te zien dikke liefde hier. We draaide ons hoofd het was Jef, Je zou beter wat klaarmaken voor je missie, het is nu u beurt om te werken !! riep hij tegen mij. Ik was woest op hem en ik niet alleen Michael zat helemaal the shake van woede.
Pff ik wil hier echt weg zei Michael, toen gaf hij mij een kusje. Ik heb een plan, een vriend van mij zit hier ook hij noemt Jonas, hij weet heel veel van dit gebouw dus ook hoe we kunnen ontsnappen. Toen gingen wij naar Jonas en besproken het plan, hij zei we spreken af om 4:00 bij de refter. Kijk goed rond want er is bewaking hier hebben jullie een spelt al ervaring mee gehad ? vroeg hij, nee zei ik Michael knikte ja. Even later gingen we naar ons kamer het is 21:00 om 22:00 doen ze de kamer deuren op slot. Ik ben een beetje zenuwachtig, ik pakte mijn boek en begon wat te lezen.(speaker) Aandacht aandacht gelieven nu allemaal naar jullie kamer te gaan. Ik ben maar in mijn bed gekropen om toch een beetje te slapen, Michael zei dat hij me ging wakker maken als het zover is. Ik werd wakker van paar zachte tikjes en hoorde Michael, psst Evi wakker worden het is kwart voor 4 fluistert hij. Ik werd wakker pakte mijn spullen en opent de deur Michael had de deur al open gemaakt. Zachtjes gingen we naar de refter Jonas was er al, toen hoorde we iemand naar beneden komen met de trap...
(word vervolgt)

Het meisje met een gaveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu