Hoofdstuk 34

40 1 0
                                    

POV Evi

Na lang snikken en troosten gingen we verder met rondkijken, maar ineens horen wij iets vallen we rennen snel naar het geluid toe. Ik zie iets blinken op de grond het lijkt wel een hele rare sleuten (zie foto), het moment dat Jacob de sleuten aanraakt krijgt hij een schock en word zijn hand blauw.

"Gaat het?!" vraag ik bang en bezorgd

"Jaja het gaat prima" zegt Jacob nogal stoer maar ik weet hij heeft veel pijn heeft

Ondertussen zie ik dat lichtblauw vlammetje weer verschijnen het gaat langzaam naar Jacob toe en veranderd in een meisjes met punt oortjes, lang blond haar en blauwe ogen.

"Wat doen jullie hier!!" roept ze boos

"jullie volk heeft mijn broer van me afgenomen!!" roept Jacob terug en hij transformeert in een weerwolf,

Ik pak zijn hand vast en probeer hem te kalmeren.

"Wie bent gij?" Vraag ik nieuwschierig

Ze is effe stil maar antwoord toch "ik ben lessinia, en wie zijn jullie eigenlijk en wat doen jullie hier?!!" roept zij

en duwt ons weg. We lopen achter haar aan maar ze is zoveel sneller dan ons,
Jacob veranderd in een wolf en rent er heel snel achteraan. "WACHT!!" roep ik nog maar te laat ik ben ze allebei uit het oog verloren, dan zie ik ineens een speciale deur. ik probeer alles om het open te krijgen zelfs mijn krachten doen niks ineens hoor Jacob praten in de gang met lessinia ze doen geheimzinnig en close, ik luister op een afstand.

Lessinia: misschien is het beter dat we elkaar niet meer zien.

Jacob: komt het door Eva?

Lessinia: ik weet het allemaal niet meer, we hebben ook zoveel meegemaak.

Jacob: En als we het tegen Eva vertellen?

Lessinia: of als we gewoon samen weggaan en alles achterlaten?

Ze pakt Jacob zijn hand en ze lopen samen weg, voor ik iets kan doen zijn ze allebij weg zonder een spoor achter te laten.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 29, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het meisje met een gaveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu