Λοιπόν ΛΟΙΟΝ λοιπόν ! :) ΧΕΧΕΧΕΧΕΕΕΕ! It's this time of the year! Οχι οχι Χριστουγεννα αλλωστε εχουμε και Ιούλιο...
ΤΑ WATTYS ΗΡΘΑΝ ! Για όσες απο τις readers δεν ξέρετε τι ειναι τα Wattys ...let me give you some insight :
Τα Wattys ειναι πανω κάτω τα λογοτεχνικά βραβεία του wattpad που γίνονται καθε χρόνο ...Ετςι λοιπόν κι εγώ αποφάσισα να δηλώσω συμμετοχή με αυτή την ιστορία μου φέτος . Θα μπορουσε κανεις να πει οτι δεν ειναι ιστορία . Ναι δεν ειναι ακριβώς ειναι λίγο οτι να ναι! :) Γι αυτο την βάζω στην κατηγορία #TrailBlazers . Η κατηγορία αυτή αναφέρεται σε προς πρώτα αναγνώσματα και είδη βιβλίων στο wattpad που ειναι πέρα απο τα συνηθισμένα .Θέλω τη βοήθεια σου. Ναι εσένα. Του καθενός ξεχωριστού κοριτσιού απο εσάς που διαβάζετε αυτο το κείμενο . Καθενός κοριτσιού απο εσάς που θα εχει περάσει ενα χρόνο διαβάζοντας αυτήν εδω την ιστορία. Μπορει αν μην εχει τέλεια γραμματική ,η αυτόματη διρθωςη να ειναι χάλια και η ορθογραφία μου να βγάζει ματιά ώρες ώρες ομως μέσα απο αυτήν την ιστορία μάθαμε, γέλασα με , ονειρευτήκαμε ( κυριολεκτικά και μεταφορικώς ) . Φιλίες, αγόρια, μπερδέματα , τσακωμοί , έρωτες, προβλήματα. Ηταν ολα εδω . Πραγματα που τρίβει ζουν τα μυαλά των εφήβων . Ενας οδηγός βιβλιο για να βάλουμε σε ταξη λίγο τις σκέψεις μας. Ενα βιβλιο που βοηθούσε με τα προβλήματα και ενα χαρούμενο κορίτσι πισω απο την οθόνη του tablet ( ΤΗΑΤ would be me ) καθε φορά που θέλετε βοήθεια με ενα πρόβλημα. Αυτο γιατι ήθελα να βοηθήσω . Γιατι ειχα αντιμετωπίσει κι εγώ πολλά και ήθελα να προσφέρω ενα " χεράκι " σε αλλα κοριτσια με παρόμοια προβλήματα.
Θα με βοηθουσατε πολυ πολυ αν κάνατε vote στην ιστορία μου και share. Και μην νομίζετε οτι αυτή η ιστορία έφτασε στο τέλος της quite the opposite πρπει να πω Γιται ΜΕΧΡΙ τις αρχές Αυγούστου διαγωνιζομαστε για μια θέση στα Wattys ! :) ΤΩΡΑ το μάθατε κι εσείς ! Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή και τις δικές σας ιστοριες οπως θα κάνω κι εγώ με την ιστορία μου " Τα γκραφιτι στον τοιχο της καρδιας μου " . Η ιστορία αυτή δεν εχει φτάσει στο τέλος της . Εχει πολυ δρόμο και κόπο ακομα.
I need your help then :) ... So keep calm and... SPREAD THE WORLD .
YOU ARE READING
Just girly things
RandomΓεια σας κοριτσάκια μου ! Ο τέλειος οδηγός που χρειάζεται ενα κορίτσι στην εφηβεία για να έρθει αντιμέτωπη με το σχολείο, τα μαθήματα , τους φίλους και τα αγόρια ! Hope you enjoy it κουκλιτσες μου ! Credit στη φιλη μου Samiaoncer για το girly thin...