Λοιπόν στο προηγούμενο part σας ανέφερα κάτι τις γι' αυτό το παράξενο και καταπληκτικό φαινόμενο και σας ζήτησα να κάνετε comment αν θέλετε να γράψω γι'αυτο . Το συγκεκριμενο part ειναι αφιερωμένο neymarzete_gr που μου ζήτησε να το γράψω .
Ας αρχίσουμε ξεκαθαρίζοντας κάτι που έγραψα μάλλον λάθος στο προηγούμενο part . Το lucid dreaming δεν ειναι η ικανότητα να ελέγχεις τα ονειρα σου . Ειναι η συνηδηση του οτι εισαι σε όνειρο και έπειτα απο αυτό καταφέρνεις να ελέγξεις το όνειρο . Μπορείς να κανεις οτι θέλεις στο όνειρο , να συναντήσεις αγαπημένους ηθοποιούς ή πρωσωπα που σου λείπουν , φανταστικούς ήρωες ή να αποκτήσεις μαγικες δυναμεις . Όλα ειναι δυνατά στα ονειρα που ελέγχεις εσύ γιατί ΕΣΥ εισαι ο σκηνοθέτης και ο πρωταγωνιστής .
Λοιον δεν θα σας τα πω όλα ωραία και καλα για τον έλεγχο τον ονείρων γιατί δεν ειναι όλα ρόδινα και θέλω απο την αρχή να σας προηδοποιησω . Υπάρχουν 3 πιθανοί κίνδυνοι , βασικά δυο καθώς ο ένας ειναι μοιάζει ψεύτικος , κατα τη γνώμη μου . Εγω θα σας τους πω έτσι κι αλλιώς :
1) Υπάρχει περίπτωση κάποιος να εθιστειτε στα ονειρα και να ξεχάσει και να μην ασχολείται πια με την πραγματική του ζωή . Ξέρω όμως πως αν θελήσετε να αρχίσετε δεν θα πέσετε σε αυτή την παγίδα
2) Κι αυτός ειναι ο μόνος σοβαρός και αληθινός κίνδυνος : Η υπνικη παράλυση . Ειναι μια κατάσταση στην οποία ξυπνάς ανήμπορος και ανίκανος να κοιμηθείς καθώς τρομακτικά κομμάτια του ονείρου "μεταφέρονται " στον πραγματικό κόσμο τρομάζοντας σε . Μην ανησυχείτε όμως υπάρχουν πολύ τρόποι να την αντιμετωπίσετε αν ποτε βρέθηκε σε μια τέτοια κατάσταση , απλα να θυμάστε οτι δεν ειναι αληθινά και να χαλαρώσετε . Προσπαθήστε να κινήσετε ελαφρά τα δάχτυλα σας ή τη γλώσσα σας . Αυτές οι μικρές κινήσεις θα σπάσουν σιγά σιγά την υπνικη παράλυση και το μέρος του ονείρου θα εξαφανιστεί .
3) Υπάρχουν φήμες για κάποιες σκιές και μορφές με κουκούλες αλλα εγώ πιστεύω οτι όλα ειναι κάποιο μέρος ενός εφιάλτη .
Αρκετά με τις προειδοποιήσεις όμως . Αν έχετε φτάσει ως εδώ σημαίνει πως παίρνετε το ρίσκο και θέλετε να συνεχίσετε . Αυτό πνοή έκανα κι εγώ οταν πρωτοακουσα για τον έλεγχο ονείρων ;) !
Απο εδώ και πέρα έχουμε δυο κυρίες μεθόδους για να ακολουθήσετε . Για αυτές θα σας πω σήμερα( συγγνώμη για την ορολογία στα αγγλικά . Ειναι αναπόφευκτη ) :
1) MILD ( Mnemonic Induced Lucid Dream ) :Ειναι ένας καλός τρόπος για αυτούς που ξεκινούν πρώτη φορα αλλα μπορεί να ειναι κάπως χρονοβόρος .
أنت تقرأ
Just girly things
عشوائيΓεια σας κοριτσάκια μου ! Ο τέλειος οδηγός που χρειάζεται ενα κορίτσι στην εφηβεία για να έρθει αντιμέτωπη με το σχολείο, τα μαθήματα , τους φίλους και τα αγόρια ! Hope you enjoy it κουκλιτσες μου ! Credit στη φιλη μου Samiaoncer για το girly thin...