Ολες σίγουρα το καλοκαίρι προσέχουμε το σώμα μας λιγο περισσότερο θέλοντας να είμαστε ωραίες και να βγούμε με τα μαγιό στην παραλία . Να μερικές συμβουλες για να καιμε περισσότερες θερμίδες μεσα στη μερα :
1) Πάρτε τα σκαλιά αντί για τον ανελκυστήρα ! Μην περπατάς οταν ανεβαίνεις τα σκαλιά αλλα τρέχα ( είπαμε τρέχα αλλα πρόσεχε μην πέσεις . Προειδοποιώ γιατι εγώ το έχω πάθει άπειρες φορές ) .
2) Τις μέρες που δεν κανεις γυμναστική ή δεν πας στο γυμναστήριο κανε διατασεις.
3) Να κοιμάσαι περισσότερες ώρες . Έτσι το πρωί θα εισαι γεμάτη ενέργεια και έτοιμη για γυμναστική !
4) Κανε μερικά ακομα βήματα κάθε μερα . Μέτρα τα βήματα που κανεις κάθε μερα με μια εφαρμογή βήματομετρητή στο κινητό σου .
5) Νερό . Πιες ενα ποτήρι κρύο νερό , που καίει θερμίδες κατα τη χώνεψη .
6) Τρέξε στην παραλία . Η άμμος δυσκολεύει το τρέξιμο και καις περισσότερες θερμίδες.
7) Αν κάθεσαι όλη μερα σήκω κάθε μια ώρα και περπατά λιγο στο χώρο .
8) Σχοινακι . Θυμάσαι αυτό το παλιό Σχοινακι με το οποίο έπαιζες οταν ήσουν μικρή ; Γιατι δεν το ξεθαβεις και να το χρησιμοποίησηςεις για γυμναστική ; Δέκα μόνο λεπτά τη μερα θα κάψουν πολλές θερμίδες και θα σου δώσουν καλλίγραμμα πόδια .
9) Τρέχα για δέκα λεπτά τη μερα . Είτε ειναι στην αυλή σου ή στη γειτονιά σου ή και στην παραλία σίγουρα το τρέξιμο θα σε βοηθήσει να κάψεις πολλές θερμίδες .
10) Κανε περισσότερες ασκήσεις γυμναστικής για τα πόδια . Καίνε περισσότερες θερμίδες .
11) Φυτεψε φυτα . Η κηπουρικής θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες.
12) Εχε το κινητό σου στην άλλη άκρη του δωματίου έτσι ώστε να πρέπει να σηκωθείτε για να το πιάσεις .
13)Πληνε το αμάξι των γονιών σου . Δίνει και καλή εντύπωση στους γονείς σου για σένα αλλα και σε βοηθάει να κάψεις θερμίδες .
14)Περπατά οταν μιλάς στο τηλέφωνο .
15)Πήγαινε βόλτα το σκύλο σου ή το σκύλο της γειτόνισσας .
16) Κολύμπησε . Σε δροσίζει και καις θερμίδες .
Ελπίζω να σας βοήθησα κοριτσάκια μου ! Till next time keep calm and stay healthy !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just girly things
RastgeleΓεια σας κοριτσάκια μου ! Ο τέλειος οδηγός που χρειάζεται ενα κορίτσι στην εφηβεία για να έρθει αντιμέτωπη με το σχολείο, τα μαθήματα , τους φίλους και τα αγόρια ! Hope you enjoy it κουκλιτσες μου ! Credit στη φιλη μου Samiaoncer για το girly thin...