Bizim şarkımız...
Kesinlikle kulağa hoş geliyor! Yani ikimizin bir şarkısı olması çok güzel. Ne kadar daha bu şarkı hakkında en küçük bir fikre bile sahip olmasamda bu şeyi sevdim. Tavsiye vermemi istemişsin. Cidden aklımda hiçbir şey yok ama biraz enerjik bir şey olabilir. Bir yaz şarkısı da olabilir. Kesinlikle kafam karışık İrlandalı şey.
Bana en kısa sürede orada neler olduğuyla birlikte şu şarkı için düşüncelerini yaz. Dört gözle bekliyor olacağım.
-JerseysLollipop
New Jersey bugün soğuktu. Elimde tabletim oradan oraya koşturuyordum ve açıkçası ilham dediğimiz şu bokun geleceği yok gibiydi. Babam hep Eğer görmek istiyorsan yanıbaşında, umursamıyorsan öbür diyarlardadır aradığın, derdi. Gözlerimi pencerenin geniş koya bakan tarafına çevirip keyifsizce iç çektim. Babam öleli iki yıl olmuştu. Sandra'nın eziyetleriyle geçirilen iki koca yıl. Kendimi zamanın ötesinde geçen bir bilim kurgu kitabında özgürlük uğruna savaşan bir savaşçı gibi hissediyordum. Bazen de Sandra ve onun salak iki kızı kendimi Külkedisi gibi hissettiriyordu. Ama onun masalı en azından mutlu sonlanıyordu. Benim hayatım ise olsa olsa on sekiz yaş gerektiren korku filmi olurdu veya tek seansında bile yüzlerce paket peçeteyi tüketeceğiniz bir dram filmi.
IrelandBoy07, kim bilmiyordum. Ama son iki aydır suratıma hafif de olsa tebessüm yerleştirebilen tek arkadaşımdı. Daha doğrusu son on sekiz yıldır tek arkadaşımdı. Ne kadar sadece e-mail yoluyla konuşuyor olsak da onu sanki her gün görüyormuşum gibi hissediyordum. Sanki benimle uyuyor, uyanıyordu. Sanki benimle gülüyor, ağlıyordu. Adımlarını benimle atıyor, benim nefret ettiğim şıllıklardan o da nefret ediyordu. Belki de şu ana kadar arkadaş sevgisine hiç sahip olmayışım, birden edindiğim Niall'la kabarmıştı.
Ne kadar mantıklı bilmiyordum ama gerçekleri onunla yaşıyor gibiydim. Ona e-posta yazarken henüz göremediğim ama mükemmel olduğundan emin olduğum suratına bakarak heyecanla bir şeyler anlatıyor gibi hissediyordum. Bana attığı komik videolar tek gülme sebebimdi ve bana maskeli videolarını yolladığında alışveriş çeki kazanmış orta yaşlı kadınlar gibi seviniyordum.
Eğer gerçek hayatıma dönüş yapacak olursak, bunu yapmak genellikle hayatımın en büyük hatası oluyor, şunu bilmeniz gerekir ki o tarafta size anlatabilecek eğlenceli hatıralarım yoktu. Sandra ve iki kızı, hayatlarını beni kedere boğmaya odaklamışlardı ve beni tıktıkları üç katlı kocaman çukurdan çıkmama bile izin vermiyorlardı.
Leila, Sandra'nın büyük kızıydı. Üniversite ikiye gidiyordu ve her gece en erken iki ya da üçte eve geliyordu. Babasında kaldığını söylediği geceler cins cins kulüplerde ne kadar sürtük olduğunu kanıtlıyordu. Günde en fazla iki kere karşılaşıyor olmamıza rağmen her fırsatta bana bakarak Christina'ya ''Okulunuzdaki kaybedenler kulübünün başkanı kim demiştin?'' gibisinden sorular sorarak, soğuk bir şekilde beni iğneliyordu.
Christina ise ondan çok farklıydı. İçine kapanık kendi başına bir kızdı ama bu sinsi olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. Tek sevdiği yatağında oturup kitap okumak ya da gizli gizli çizgi roman çizen sevgilisiyle ahlaksız şeyler yapmaktı.
İkisi de benim için hayatımın başında dikilen ve iyi şeylerin yoluma çıktığını gördükleri anda o iyi şeyleri kışkışlayan cadılardı.
Tabletime bildirim geldiğinde yatağa sırt üstü uzanıp gelen e-postayı okumaya koyuldum.
Aklımda belirli bir şarkı yok ama Red Hot Chili Peppers- Can't Stop olabilir. Emin değilim. Mullingar her zamanki gibi soğuk. Kesinlikle hayatımda büyük çapta değişiklikler oldu diyemem ama ilk defa Matematikten A aldım! :D Biliyorum bu senin için çok normal ama benim gibi tembel biri için oldukça heyecan verici. Annem benden daha fazla sevinse bile.
Abim evlendi. Yengem oldukça güzel bir kadın. Bu tarz şeylerde iyi olmadığımı biliyorsun, Lolly. Eğer adın buysa?
Okulda arkadaşım Dave seni öğrendi. Maillerimi okumuş ama ondan sır çıkmaz. Korkma :) En kısa sürede bana yaz. Eminim benden daha uzun yazarsın. Neyse şu önceki e-maillerinde belirttiğin fotoğraf konusunu düşündüm ve ben gerekli olduğunu sanmıyorum. Ne yani çirkinsem benimle konuşmayı bırakacak mısın?
-IrelandBoy07
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Song || n.h
Randomjerseyslollipop ve irelandboy07 yalnızca basit birer e-posta arkadaşıydılar. fakat kader ağlarını örüyordu. çakma sindirella madison autumn ve sahici prens niall'ın hikayesi.