Gerçekten bu bölüm pek içime sinmedi ama inşallah yeni bölüm çok güzel olacak. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız. Sizin verdiğiniz her oy ve yorum benim için çok iyi, yorum yaparak istek ve görüşlerinizi bildirin...
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Şapkamı nereye koyduğumla ilgili düşunceler içerisinde boğuluyordum. İkinci bir kez ceza almaya hak kazanamazdim degil mi? Bu olamazdi ya olamazdı müdürün söyledigi halde ben sapkami nasil kaybedebildim hemen boynuma taktigim kunyeme bakmıştım ve o yerindeydi Allaha şükür onu kayıp etmemiştim. Ortada deli gibi dolanıyordum herkesin bana baktigıni anlamiştim kafami kaldırip onlara bakarken Gizem yanima hizlı adimlarla gelip yüzumü iyice inceleyip"Endişeli duruyorsun doğru söyle ne yaptin yine"dedi ellerini beline yerleştirip.
Gizeme bakarken bir yandan da gözüm kayip olan şapkamda idi. Ben bu şekilde gidip sıraya gecemezdim ve bu sekildede komutanin karşısinda duramazdim eğer ki dursaydım bana yine soracakti 'Asker sapkan nerde ' diyecekti ve ben bu kamptaki ikinci gunum olmasina rağmen komutanın ne diyecegini tahmin edebiliyordum. Kendi düsuncelerimin arasinda kayboldugum için Gizemin bana sordu soruyu bir anda unutmuştum.
"Gizem sana bir şey söyleyeceğim ama bana inanmayacaksın"dedim masum bir şekilde.
Gizem bana kuşkular içerisinde bakarken ne diyecegimi merak içerisinde bekliyordu. Daha fazla dayanamayip
"Gizem ben ben ..." dedim ki sözümü kesen Gizem
"Ne ben ben ,ne söyle artik bak aklima kötü şeyler geliyor"dedi tedirgin bir sekilde.
Gizeme tekrar derin bir şekilde gözlerinin içerisine bakip
"Gizem işte ben , ben şey yaptım... şapkamı kayip ettim "dedim derin bir nefes alip.
Gizem sanki baska birsey dememi beklermis gibi bakip
"Bu mu'ydu Kumru bende başka birşey sanmiştim "dedi.
Ellerini belinden indirip arkasıni dönüp giderken bir anda duraksayip tekrar bana dönüp
"Ne , ne dedin sen şapkanı mı kaybettin "dedi gözlerini kocaman acıp.
Kafami evet anlaminda sallarken Gizeme jetonun daha yeni düştüğunü anlamiştim. Tekrar iç çekip bakarken
"Sen kafayimı yedin sen nasil, nasil şapkani kayıp edersin "dedi cırlayarak.
Gizemin anlık bağırmasıyla herkesin bize bakmasi bir olmuştu. Tamam hakklıydı ama bu kadar tepki göstermeside fazlaydı. Gizeme karşı gözlerimi büyüterek bakmam ona garip gelmişti kaşlarıni çatarak bana bakıp
"Ne,ne bakıyorsun öyle tamam sesim biraz yüksek çıkmış olabilir ama sende yani kampa sorunlu olarak başladin sorunlu olarak bitireceksin"dedi cevap bekleyerek.
Gizeme ters ters bakarken bir yandan da hakklı olduğunu kendime yediremiyodum tekrar arkamı dönüp şapkamı aramaya devam ediyordum aklıma gelen fikirle tekarar arkamı dönüp Gizeme baktım. Gizem yüz ifademden anlamış ki birden bana bakip bakıp
"Aklına ne geldi yine, yoksa nereye koyduğunu mu hatırladın"dedi Gizem yanıma yaklaşarak.
Gizeme hâlâ sırıtarak bakarken
"Derya abladan şapka istesek olmaz mı?"dedim sırıtarak.
Gizem kafasını sallayıp terredüt ederek bana bakıtı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askeri Kamp
Teen FictionHerşey diğer yarımla ilgiliydi bu kampa sırf onun için gidiyordum sırf o istedi diye gidiyordum ve bu kampı zar zorda olsa sırf onun icin bitirecektim her ne kadar onun olabileceği mertebeye gelemesemde gelmeye çalışacaktım. O gidemedigi icin evden...