Günüm

28 1 1
                                    

Annem yine oyun oynamama izin vermedi sabah sabah . Bende:
bir günde okula gitmesem olmaz mı? dedim Annem: Hadi Selin gel diye seslendi
Ben tamam anne tamam diye bağırdım ve saçımı düzeltim mutfağa geçtiğimde annem çantama koymam için kanlı sandiviç hazırlamıştı Hemen çantama kanla karışmış suyu ,sandeviçimi koydum ve ayakkabılarımı giymeye hazırlanırken Annem yine çene çalıp beni öptü bende onu öpüp aşağıya indim sonra okula gittim Defne diye bağırdım yanıma geldi Defne benim bu okula başladığımdan beri benimle iyi anlaşan bir kız .. Selinciğim diyip sarıldı bende sarıldım sonra beraber sınıfa gittik .
Kapıdan girerken Alpı gördüm oda bize baktı belli etmemek için arkasını dönüp Sedat'la konuşur gibi yaptı bende yerime geçtim.Dersin başlamasına az kalmıştı . Hoca Yanında bir çocukla geldi yeni arkadaşımızmış ama çok tatlıydı adıda Sinan..
Teneffüste ilk işim Sinan ın yanına gitmek oldu.. Merhaba ben Sinan dedim oda gülümseyip bende memnun oldum dedi sonra biraz konuştuk çok iyi anlaştık tabii bence. Bütün teneffüs konuştuk.Defne:görüşürüz Selin ben Sedat'la gidiyorum dedi bende görüşürüz Defneciğim olanları da anlatırsın yani dedim ikimizde gülümsedik ve bir birimizi öptük o hemen Sedat'ın yanına gitti bende gülümseyip aşağı indim ama çok yoruldum şaka ben yorulmam neyse iner inmez Sinan omzuma dokunup istersen sende benimle gel dedi bende sen Nasıl indin ben inerken seni görmedim Sinan dedim Sinan da zaten ben senden sonra indim hızlı iniyorum da neyse sen geliyor musun?bende yok ben gelmeyeyim zaten evim şurda Sinan sen bilirsin ama arabam var dedi gülümseyerek bende gülümsedim o arabaya bende yola.. Sıkıldım ve etrafıma baktım kimseyi göremeyince güçlerimi kullandım tam binanın kapısından girecektim bir araba sesiyle irkildim ve baktım Sinandı gülümseyip yanına gittim neden buraya geldin beni takip mi ettin dedim oda burada yaşadığını söyleyip gülümsedi ve bana Nasıl geldiğimi sordu arabayla bile senden sonra geldim dedi bende hemen yürümeye alıştığım için hızlı yürüyorum dedim.ve binama doğru dönüp içeri girerken Sinan'da girdi bende hemde aynı binadayız deyip gülümsedim oda gülümseyip evet aynı bina dedi sonra biraz sessizlik oldu asansör gelmişti o hemen benim arabamla okula gidelim mi aynı binadayız ya dedi bende hayır çünkü yürümem gelişiyor deyip gülümsedim ve gelmiştim inerken Sinan'ın da indiğini gördüm aynı kat deyip gülümsedim oda gülümseyip evine girmek için anahtarını çıkardı ben içeri girerken görüşürüz dedi ve gülümsedi bende görüşürüz deyip içeri girdim.
Çantamı bıraktım elimi yıkayıp mutfağa gidip buzdolabından kan alıp içecektim ki annem hafif bir şekilde elime vurup üstünü değiştir odaya geç baban ve kardeşin gelsin sonra deyip elimden kanı aldı ben çok isteseydim içerdimde biraz bekleyebilirdim. Odaya geçer geçmez kapı çaldı annem açsın diye bekledim annem benim işim var Selin kapıyı aç bende of tamam deyip kapıya yöneldim yana taşınmış Sinan'ın ailesi gelmişti tabi oda annesi merhaba biz yeni taşındık tanışalım diye kek yapmıştım dedi bende gülümseyip tam içeri alırken annem gelip merhaba buyrun Selinin böyle içeri almama huyu vardır dediler ben sinirli bir bakış attım anneme ve gülümseyerek içeri geçtik tanışacaktık kapı çaldı ben kapıyı açmaya gittim babamla kardeşim gelmişti sarıldım öptüm babamı kardeşime sarıldım öptüm tam bağırdı çok susandım kan içmeliyim diye ama babamla ben hemen ağzını kapamıştık sonra babam binadayız Mert dedi bende yan komşularımızın tanışalım diye bize geldiklerini söyledim üstlerini falan değiştirip geldiler ve tam oturdular ki annem hadi yemeğe geçelim dedi geçiyorken ben anneme sessizce biz vampiriz dedim mutfağa girdim ki annem yemekler yapmıştı bize kanlı su hazırlamıştı ama hoşaf diye yutturdu ama Sinan ın annesi içmek istedi ve hiç birşey olmamış gibi tamamını bitirdi biz şok olduk ama olabilir bilmiyordu sonuçta ...
Yemek bitmişti odaya geçtik sonra Sinan'ın annesi Sinan'ın benimle aynı sınıfa gittiğini ve beraber gidebileceğimizi söyledi ben tam yürüyorum ben diyecekken annem ve babam olur dedi Sinan'da bakıp gülümseyince bende gülümsedim sonrada Sinan'ın kardeşi Barış la kardeşim odaya gittiler sonra Sinan babamla konuşuyordu ki
Annem: Hadi Selin Sinan'la odanda biraz internete girin diyince hadi Sinan gel dedim beraber konuştuk yine
Sinan: Selin seninle konuşmak çok güzel oluyor dedi gülümseyerek bende gülümseyerek seninle konuşmakta güzel dedim Sinan'da hani benimle geleceksin ya saat kaçta aşağı inersin diye sorunca bende 8:20de çıkarım dedim ve Sinan'ın annesi Sinan gidiyoruz hadi gel dedi Sinan da görüşürüz Selin dedi bende görüşürüz dedim yolcu etmek için kalktım herkes ayaktaydı beraber kapıya doğru ilerledik Sinan'ın annesi yarın akşam sizde gelin lütfen dedi annemde tabii geliriz Elifciğim dedi kapıyı kapatmıştık herkes buzdolabına koşup kan içti saat geçti epey ama uyuyamıyorum vampir olmanın özellikleri bunu gerektiriyor. Neyse size çook öpücükler iyi geceler😊😘❤️🌹🌺🌸🌷🌻💐
Yeni bölümler de görüşmek üzere şimdilik görüşürüz🤗

Vampirin aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin