"Emmas perspektiv"
jag vaknar av att väckarklockan ringer 6.
Det var bara att resa sig upp, jag tog med mig en handduk och gick sen till Duschen.
Jag satte på vattnet och väntade tills det hade blivit varmt, jag lät vattnet bara rinna över min kropp, Sen tvättade jag håret och kroppen.
När jag var klar så borstade jag tänderna, och blåste igenom håret, när de var klart så satte jag upp håret i en hög tofs på huvudet.
jag gick tillbaka in i rummet och satte mig vid sminkbordet, jag fyllde i mina bruna ögonbryn och tog mascara, sen tog jag bara ett lipsyl för att återfukta läpparna.
jag gick in i min garderob och skulle välja kläder, det är April, så inte så varmt ute, Jag beslutade mig för att ta ett par blå slitna jeans och en hel svart lång ärmad tröja till de.
Jag tog min skolväska jag skulle ha och la ner min mobil, laddare, hörlurar, busskort och pengar.
Sen så gick jag ner och såg att klockan redan var kvart i 8.
Dylan skulle skjutsa mig till skolan idag.
Vi båda gick ut till bilen, han kör epa.
Så Emma är du taggad ?
Nej verkligen inte,
De kommer att gå bra, och om det är något ring bara okej?
okej.
Vi var framme vid skolan, jag visste inte om jag skulle gråta eller inte.
Jag tog min väska och log ett litet fake smile till Dylan.
Han gav mig en kram och sa lycka till.
Jag började gå mot skolan med världens största klump i magen.
Klockan ringde in och en massa ungdomar gick till sina skåp och försvann sen in i klassrum.
Jag skulle gå till rektorn för att få information och få veta min klass.
När jag kom in såg jag en dam i kanske 45 års åldern som såg vänlig ut, hon välkomnade mig och sa att jag skulle gå i 9:A, det är typ bara 2 månader kvar på terminen.
Hon visade mig klassrums dörren och öppnade sen dörren och avbröt lektionen som var matte.
Min matte lärare stod där och log, han tog emot mig och presenterade mig, han visade vart jag skulle sitta, jag skulle sitta framför en kille som såg ut att inte bry sig om nått annat än sig själv.
Jag satt mig ner och kunde känna hans blick bränna i nacken,
Jag hade så ont i magen, att det kändes som jag skulle kräkas och spy.
Jag ville bara gå därifrån
JE LEEST
Bad Boys Don't Love | O.E
Teen FictionBad boys kan inte älska, de utnyttjar folk bara, de har inga känslor och kan inte bli kära i någon, elelr ?