kapitel 7.

17 0 1
                                    

"Oscars perspektiv"

Jag har tänkt på Emma hela natten, jag kan inte sluta tänka på henne, varför kan jag inte sluta?

Idag så skulle vi ha musik tillsammans, jag måste få prata med henne då.

*2 timmar senare*

Nu har vi musik, det är lite stelt mellan oss, vi pratar inte när vi är påväg mot musiksalen som hon och jag ska ha själva. Efter att hon hade gått in så låste jag dörren.

-Varför låste du? frågade hon utan att ens kolla på mig. 

Emma, vi måste snacka.

-Oscar, det finns inget att snacka om.

-Jo Emma det gör det, jag vet inte varför men jag kan inte sluta tänka på dig, det går bara inte, efter att du lämnade mig vid skåpen igår så har jag tänkt på dig hela natten och vad jag ska säga idag till dig, du vill ju inte prata eller ens titta på mig, men Emma jag bryr mig, jag bryr mig om dig. 

Jag började att gå mot henne, när jag stod framför henne så satte jag mig på knä framför, då fick vi ögonkontakt, och jag behöll den. Hon kollade på mig medan jag pratade, jag kunde inte låta bli att kolla på hennes läppar och jag såg att hon kollade på mina när jag pratade. Jag kunde inte hejda mig, jag kastade mig på henne och kysste henne, hon kysstes tillbaka.

Jag insåg inte hur mycket jag hade saknat henne, efter bara 2 dagar. Jag log när vi kysstes och jag kunde känna att hon också gjorde det. Det övergick väldigt fort till hångel och vi höll på länge. 

När lektionen var klar så skrattade vi båda och kramades. 

Jag ville berätta för henne hur jag kände, men jag kunde inte. 



Bad Boys Don't Love | O.EWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu