"Oscars perspektiv"
Jag såg en tjej stå lite längre bort, hon var målad i ansiktet, hennes läppar lös rosa. När jag fick ögonkontakt med henne såg jag att det var Emma, Den nya tjejen.
Hon var jävligt snygg, jag kunde inte motstå henne, speciellt inte när jag var lite alkohol påverkad. Jag gick fram till henne och hon skulle precis säga nått när jag tryckte mina läppar mot hennes, hon besvarade kyssen och de övergick till hångel. Hon flätade in sina händer i mitt hår och jag tog tag i hennes midja. Vi hånglade väldigt mycket och det kändes väldigt bra.
*nästa morgon*
Jag vaknar med världens huvudvärk, jag minns inte exakt allt från igår, men jag minns Emma. Det kändes verkligen bra att kyssa henne. Det kändes verkligen bra, något jag inte har känt innan.
Jag har haft tjejer lite hit och dit, men bara för att jag inte har nått bättre för mig, men med Emma, det var nått speciellt, jag kan inte beskriva det. Jag går in i duschen och låter vattnet rinna över mig, sedan går jag ner i köket och tar en Alvedon för att dämpa huvudvärken. Jag tar upp min mobil och skickar ett sms till Felix,
Tja, haru lust att komma över, måste snacka om en sjuk jävla sak som är väldigt annorlunda för att vara mig.
Det dröjde bara nån minut innan han svarade ett enkelt okej.
Felix bor nära så han kom över ganska fort.
-Tja vad ville du snacka om?
-Jo du vet igår på festen?
-Ja, jo såg att du hångla med en brud fett mycket, du brukar ju vara lite överallt, men du var bara med henne igår.
-Det var de jag ville prata om, jag fattar inte det är nått som är speciellt med henne.
-Är hon ny, för har inte sett henne innan?
-Ja, det är hon, vi har musik tillsammans.
-Men om ni har musik tillsammans så har du ju en chans att snacka med henne, utan att nån annan ser,
-Vadå utan att nån ser?
-Jomen Oscar du fattar väll, du kan inte vara tillsammans med nån, du är en fuckboy en badboy, Badboys älskar inte nån brud!
Jag svarade inte utan bara nickade, jag fattade vad han menade, alla på skolan vet att jag är med alla tjejer, jag är inte direkt känd som nån gullig pojkvän. Men tänk om jag skulle vilja vara det då?
Men jag har inga känslor för Emma, men varför är hon så jävla speciell? Jag måste få vara med henne igen, lite privat.
"Emmas perspektiv"
Jag tänkte på Oscar lite då och då, han har ju varit dryg mot mig i skolan, men på festen, då var han som en helt annan person, varför det?
Hela helgen har varit ganska lugn, jag har inte gjort speciellt.
Men nu är det skola och jag ska ha matte....
När jag kom till skolan såg ja att Oscar stod vid sitt skåp, som är bredvid mitt.
När han såg mig kollade han lite snabbt men sen snabbt in i skåpet.
Jag gick bara fram och tog fram min mattebok och gick iväg. Jag tror inte att Oscar bryr sig om vårt hångel, han verkar väldigt svår, och jag vill inte slösa tid på nån som inte ens pratar med mig.
Matten var långsam som vanligt, asså det är verkligen så tråkigt och ganska svårt, hela skoldagen var tråkig.
När dagen var slut så gick jag till skåpet för att hämta mina saker. Oscar stod där.
Han har kollat på mig väldigt mycket idag när jag har sett honom. Det var bara jag och han i korridoren, efter en liten stund så prata han.
-Tja
jag svarade bara med ett hej, min blick var fortfarande i skåpet.
-Jo , ehhh ja undra bara om du hade lust att göra nått? Han stod och stirra på mig och väntade på att jag skulle kolla på honom.
Jag mötte hans blick och sa okej.
-Bra, ska vi dra hem till mig?
Jag följde med honom hem, det var ingen på skolgården så ingen såg oss.
När vi kom hem till honom så gick vi upp till hans rum, varför följder jag med en människa jag inte känner?
Han la sig på sängen och sa att jag kunde lägga mig bredvid han, jag la mig på magen så att jag kunde se hans ansikte.
Jag kollade på min mobil väldigt mycket och jag märkte att han tittade på mig mycket.
Jag tittade upp och såg att han log mot mig,
-Emma du är väldigt vacker.
Han tog sin tumme och smekte min kind.
Han satt sig upp långsamt, nu var han väldigt nära mig. Jag såg att han kollade på mina läppar, jag kollade på hans. Han log och då log ja tillbaka.
Han satte sig ännu närmare så jag kunde känna hur han andades, det var bara nåra millimeter.
Våra läppar möttes och jag tog tag i hans nacke.
Han lyckades sätta sig över mig medan vi kysstes.
"Oscars perspektiv"
Jag kysste henne. Det övergick fort till hångel, och nej jag hade inte tänkt ha sex med henne, som jag hade gjort med andra, hon var speciell och jag ville att hon skulle känna det.
Där låg vi i min säng och hånglade intensivt. Det kändes verkligen bra, nästan för bra, det kunde inte vara sant att jag kände såhär, men mina vänner kan inte få veta, de kommer skratta åt mig, frysa ut mig och då kommer jag bli känd som skolans loser utan vänner. Men samtidigt vill jag att de ska veta, veta hur jag känner nått speciellt med denna tjejen.
JE LEEST
Bad Boys Don't Love | O.E
Teen FictionBad boys kan inte älska, de utnyttjar folk bara, de har inga känslor och kan inte bli kära i någon, elelr ?