kapitola 3-Lepší MI6 v domě než FBI na střeše

147 13 4
                                    

,,Slečno Jacobsová, pokusila byste se nám vysvětlit proč tento počítač nefunguje?" ukázal profesor na jednu rozšroubovanou základní desku. ,,Je jeden porušený obvod" odvětila jsem opatrně. Profesor mlčel. Jen si něco zapsal. Asi, že jsem pěkně blbá. ,,Menší rada, snaž se nedělat blbou" ozval se za mnou jeden student. Mlčky jsem kývla hlavou. ,,Myslím, že slečna Jacobsová je trochu unavená" zadunil profesorův hlas. Někteří se zasmáli. Trochu trapně jsem se sesunula po židli. Prosím, ať už zjistím co se stalo. Já to tady nevydržím. ,,Hele Mary, jestli chceš můžu ti pomoct. Ať nakonec nepropadneš" usmál se Josh, který seděl vedle mně. ,,Ne, to není nutné." Opravdu mi byla promoce na Belfouru šuma fuk. Hned jak přijdu na to kdo ty ubožáky zabil, beru do zaječích. ,,Joshi, neslyšel jsi o úmrtích Darie a Carla?" ,,Jasně, že jo. Našli je mrtvý někde tady ve městě. Dokonce prý u někoho byli federálové." ,,A u koho?" skoro jsem vykřikla. ,,Slečno, být vámi a mít vaše výsledky, soustředil bych se na přednášku. ,,Promiňte" pískla jsem. ,,Sejdeme se v parku? Řeknu ti co vím, Sherlocku." Kývla jsem.

,,Poté co našli mrtvého Carla, přišla nám to oznámit. Asi mě viděli jako jeho nejbližšího přítele. Jeho rodina byla totiž  v Indianě. " ,,Ty jsi byl Carlův přítel?" ,,Ne, jenom nejbližsí soused. Bydlel přes ulici" odpověděl s klidem. ,,A dál?" ,,Řekli nám, že byl nalezen mrtvev. Myslím, že byl prý zastřelen." Kývla jsem. ,,A to o těch federálech vím od Darie, kterou, ale zabili krátce na to. " ,,Děkuju" poděkovala jsem. ,,Nemáš zač, ale proč to chceš vědět?" ,,Jsem zvědavá" rozpačitě jsem odvětila. ,,Nezdá se mi. Je za tím ještě něco." Skvěle Grace, jsi v háji. ,,Ty jsi od federálů!" ,,Ne! Jinak bych se tě přece neptala, hlupáku." ,,To máš pravdu, ale nejsi zdejší, a víš o těch vraždách!" ,,Odkud víš, že to byla vražda?" ,,No, řekli mi to federálové." ,,Aha, chápu. Ale, to je to snad nenormální když se někdo dozví o tom, že někdo umřel a snaží se zjistit co se stalo? " Josh kývl. ,,Víš co? Děkuju za informace, ale mám plný zuby toho tvýho podezřívání." Josh jenom odsekl. ,,Myslim, že policie bude ráda když zjistí kdo jim maří vyšetřování." ,,No dovol" zařvala jsem. ,,Já se ti nemusím dovolovat, Mary." Škodolibě se usmál.

Půlnoc nad San Franciskem ( pokračování Agentka z Trafalgar Square)Kde žijí příběhy. Začni objevovat