kapitola 9-Den nezávislosti

95 10 4
                                    

Naomi si přidržela k ústům kelímek a tiše se napila. Zírala na upřeně na obrazovku před sebou, a mlčela. ,,Čí to byl nápad dívat se na film Den Nezávislosti v den nezávislosti?" promluvila jsem opatrně a snažila se mluvit s americkým přízvukem. ,,Naomiin" ozval se Bryan. Z jeho hlasu nebylo patrné nijaké nadšení.
Vtom mi zapípal v tašce mobil. Zpráva od Charlotte.
Dostaň se k zálivu, urgentně-Charlotte.
Projel mi mráz po zádech. Odkud proboha věděla, že jsem tady. ,,Promiň Naomi, psala mi máma. Musíme jet okamžitě do San Francisca kvůli mému pasu" pošeptala jsem jí. Kývla zklamaně hlavou. ,,Jak to, že na státní svátek?" ,,Mám 24 hodin na to prodloužit vízum, a úřad v San Francisku je jediný kde někdo dneska je. " ,,Dobrá" odsekla, a naznačila mi abych odešla. Popadla jsem tašku a běžela jako pomatená k sanfranciskému zálivu přes půl města.  Když se na obzoru objevilo konečně moře, spatřila jsem Charlotte, která se opírala o zábradlí u pláže, a dívala se do dáli. Zasněně hleděla přes moře, nejspíš něco hledala. ,,Charlotte" oslovila jsem ji překvapeně. Nereagovala. Až po malém okamžiku pustila zábradlí, a promluvila. ,,Gracie, maš nějaké zprávy z Londýna?" Jeji hlas byl sklíčený, lámal se, a nesl znatelně stopy předešlého pláče. ,,Ne, co se stalo?" ,,V Londýně se stal teroristický útok. Několik lidí zemřelo." ,,A kvůli tomu.." ,,Jestřáb a Vlaštovka byli pověřeni zadržením podezřelé osoby. A skončilo to fiaskem. " ,,Jak to.." ,,Vrátila se jen Vlaštovka." ,,Ale to..." ,,Gracie, Jestřáb byl zavražděn. Will je mrtev."

Půlnoc nad San Franciskem ( pokračování Agentka z Trafalgar Square)Kde žijí příběhy. Začni objevovat