Dylan's pov
Rychle jsme s Thomasem vypadl ze školy a kousek jsme šli spolu, ale pak jsme se museli rozdělit.
,,Jsem doma !!'' Zakřičím na celý barák, ale nikdo se neozívá. Dojdu do pokoje, hodim si tam tašku a pak jdu do ledničky pro něco dobrýho. Po zjištění, že tam nic není se vracím zpět do pokoje s prázdnou. Zapnu notebook, přihlásím se na facebook a mám jednu žádost o přátelství. Je to od Thomase a tak ji příjmu.
T: Čau
D: Ahoj :DT: Jak se máš ??
D: Hladově :-// v ledničce nic není.
T: Aha a nechceš zajít na pizzu ?? Prý tady máte skvělou pizzerii.D: Mám to brát jako rande ?? :D
Thomas's pov
T: Jo,úplně
D: OkejT: Takže půjdeme?
D: No,zvládneš dojít na náměstí aniž by ses ztratil?T: Snad jo
D: Fajn,tak sraz tam tak za půl hodiny?
T: Super
D: FajnT: Fajn.
T: Tak asi zatímD: Jo,čau
Zamknu telefon a vyskočim z postele.Ale to bych nebyl já,kdybych něco neudělal.Skočil jsem přímo do krabice a pak neudržel rovnováhu a spadl na ostatní krabice.Tak tohle museli slyšet i na Arktidě.Pane bože,proč jsem takový střevo? Jen pomalu a opatrně vstanu.Okej,tak teď tady mám ještě větší bordel.Ale fakt,měl bych si vybalit.Fajn,Thomasi,až se vrátíš z toho '''''rande'''' od Dylana,vybalíš si to tady.Vezmu si jenom klíče,peníze,telefon a už zase opouštím pokoj.,,Kam jdeš?''zeptá se mě Ava. ,,Tam,kam ty ne''mrknu na ní a rozeběhnu se ze schodů.,,Mami? Jdu ven,nevim kdy přijdu ale pak si vybalím!'' křiknu mezitím,co se obouvám a pak jen vyjdu z domu.Zapnu si data na telefonu a do google maps zadám,kde je náměstí.Podle nich,je to jen kousek odsud a tak doufám,že se neztratím.
ČTEŠ
let me love you ; dylmas
FanfictionCítil jsem se nějak dobře když jsi řekl mé jméno.Vše co od tebe chci je,aby jsi to cítil taky.