del 1

16 0 1
                                    

Siste uka i sommerferien før 1. Skoledag i 8. Klasse var morsom og den gikk fort. Jeg har vært på Tusenfryd, i Bodø, og i Sverige, kjøpt: skolesekk, blyanter, pennal, og alt anna man trenger til skolen. Men jeg har ikke fått snakket med venna mine i det siste fordi jeg har hatt en skikkelig hektisk ferie og har faktisk ikke hatt tid😱 men nå er jeg ferdig og har tid til å ta opp kontakten med venna mine☺ først så starter jeg med å ringe Milla. Hu er i Trysil... da er det Olivia jeg ringer. Hu er i Spania... Da skal jeg ringe Martin. Han er hjemme, så jeg spurte om vi kunne finne på noe, men han kan ikke for de har besøk😕 Aksel er den siste, men jeg har ikke egentlig lyst til å ringe for han har på en måte forandret seg... han har blitt så annerledes. Men hvis vi skal klare oss gjennom resten av livet, må vi ta vare på hverandre. Vi må ikke tenke sånn om andre for det kan jo hende at det er meningen han skulle bli sånn, men det er litt rart at han er så forandret... han er lissom ikke seg selv lenger. Men, men...

____________________________
Hei👋
277 ord

srry for kort del, men jeg har akk startet med denne historien, og jeg kan ikke love at det kommer noe vær dag, for det skjer mye framover... men jeg skal prøve så lenge jeg kan☺ jeg har også bestemt meg for å skrive hvor mange ord jeg skriver så hvis dere også vil det kan dere skrive "ja" i kommentar feltet😄

Den Perfekte GjengWhere stories live. Discover now