Men det var for sent, de var borte...
Hysterisk ringte jeg Olivia, men hu tok ikke tlf. Jeg ringte guttenes "sjef" for å høre med han. Da han tok tlf, ropte jeg:" HVOR I HELVETTE ER OLIVIA!!?" men han svarte bare rolig: "hu er trygg og møt oss ved kirka Kl 18.00" jeg følte meg grusom som bare hadde forlatt Olivia, min bestevenn, sammen med noen rasshøl! Jeg venta og venta, venta og venta til Kl skulle bli 18.00, men tiden gikk så tregt.
Jeg så på Kl og den var 17.59. Jeg frika helt ut og kastet meg over sko og klær og løp ut døra. Mens jeg løp, tenkte jeg:" hvorfor skal jeg møte en guttegjeng utenfor en kirke? Hvorfor og hvordan tenkte de sånn? Hva skulle de med vennen min? Hva er det egentlig som skjer?
Hva...er...det...som...skjer...?
De kan vel ikke ha tenkt til å... d... drepe meg? Olivia?!
Jeg falt sammen. Jeg kom til kirka akk Kl 18.00 og så at Olivia kom smilende løpende bort til meg😥 men hvorfor på kirkegården? Hva skulle de egentlig?Det er 12 timer til jeg må stå opp i morra tidlig og gjøre meg klar til første skoledag og jeg må først hjem å hente tingene mine, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil inn i huset alene lenger... jeg spurte hu synske ambulanse dama om hu kunne være med inn, og det kunne hu, men da måtte jeg gå foran... så når vi kom inn, fikk vi et skikkelig kaldt luft drag i ansiktet, og hu dama sa at det var noen her, bare flere enn det var for noen timer siden... jeg spurte om hvis det var en hu, om hu var gravid? Og da svarte a dama at hu hadde ikke sett det, men det var fullt mulig. Til slutt løp vi opp på rommet og hentet tingene jeg hadde pakket i stad. Men i det jeg kom inn på rommet stod det noen andre der...
___________________________________
Hei👋
369 ord
Tusen takk for 18 lesere!! Betyr mye når man akk har startet! Veldig takknemlig for det❤
Srry for lite aktivitet, men har ikke hatt tid...😕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Den Perfekte Gjeng
KorkuFørste skoledag i 8.klasse er noe alle har gledet seg til. Men jeg (Julie), Milla, Aksel, Olivia og Martin er veldig redde for hva som kommer til å skje med vennegjengen... De har hørt noe forferdelig om en anna vennegjeng som startet i 8.kl ifjor s...