del 5

6 0 0
                                    

"Stå helt stille! Det er noen bak deg..."

Jeg skjønte ingenting, helt til jeg hørte pusting bak meg. Jeg skrek og skulle til å gå i det noe / noen tok tak i meg. Jeg ble dratt opp på rommet og jeg hørte noen hviske til meg, men jeg skjønte ikke hva de sa... ( og noe jeg ikke nevnte var at det var flere.) Jeg prøvde å forstå, men det var alt for lavt. Plutselig kom det noen inn. Det var Olivia! Jeg spurte hvordan hu hadde klart å komme seg fra Spania til Norge på bare noen timer. Men hu sa at hu ville hjem til meg, så de tok et tidligere fly. Jeg ble kjempe glad og spurte om hu ville være med til Oslo, og det vill hun! Vi gjorde oss klare for å dra og spurte ambulanse damene om de ville kjøre oss til Oslo, og de sa: "ja! Hvorfor ikke!"

Da vi hadde kommet til Oslo, gikk vi rett til Starbucks. Jeg kjøpte en med karamell, det gjorde Olivia også! Vi koste oss skikkelig😋 helt til vi møtte noen gutter i klassen...

Vi prøvde å skjule oss bak noen andre, men de så oss... jeg latet som ingenting og gikk. Men Olivia var nysgjerrig på hva gutta hadde å si, så jeg måtte bare gå tilbake for å hente henne. Men det var for sent, de var borte...

___________________________________
Hei👋
281 ord

Srry for kort del😕
Beklager for at jeg ikke skrev noe, men jeg var borte... jeg tror faktisk at det ikke blir så mye skriving i det siste for nå snart skal jeg på ferie, så... men skal prøve når jeg kan!

Den Perfekte GjengWhere stories live. Discover now