del 2

10 0 1
                                    

Han er lissom ikke seg selv lenger. Men, men...

Men jeg bestemte meg for at jeg skulle ringe han uansett... selv om han har forandret seg, kan det hende at han fortsatt passer inn i "gjengen". Jeg ringte Aksel og først skjønte jeg ikke hvem det var jeg snakket med, men så forstod jeg at det var jo "den nye Aksel" jeg snakket med. Han spurte:"erre no du lurer på ellr?" Og jeg tente bare: svar NEI! men likevel svare jeg: JA! Det er det faktisk! Ehh... du skjønner... jeg synes du ha... akkurat da avbrøt han meg! Han bare: "erre no'ru har å si, ellr??" Jeg svarte bare: "ja, som sagt så skulle jeg til å si at hvis du skjønner meg, så synes jeg at du har... Ehh... forandret d... "DU HVA!!???" Avbrøt han. "Jeg skjønner hvis du blir sur, men jeg er ikke alene om å synes det!" Kom det ut av meg😵 Han furtet litt og sa:"hvis det du prøver å si meg, er at dere ikke vil ha meg i gjengen lenger, så SKJØNNER JEG DET!!" Også la han på... Jeg skjønner ikke hvordan han kan si noe sånt uten å ha snakket med resten av oss!
Jeg prøvde å ringe han opp, men han tar ikke telefonen...

10 min senere

Jeg har prøvd å ringe Aksel for å være helt korrekt 30 ganger, sendt 43 meldinger og 10 tale opptak... men han svarer framdeles ikke😳 Hva har jeg egentlig gjort? Vi har mistet en av personene som holder gjengen hel på grunn av meg!... den ene biten er borte... 5 små griser blir til 4 små griser...

Neste dag

Jeg våknet og gikk på badet for å ta en dusj, før jeg hadde sett på klokka og på telefonen... jeg nappa med meg en hvit t-skjorte som det stod "We see what we want" og en blå hølete bukse med grå&gule nike sko😏 når jeg kom ut igjen hadde jeg lyst på Starbucks, så jeg tenkte å spørre mamma om vi kunne dra til Oslo , og dit hadde mamma tenkt seg idag allikevel, så når jeg kom ned, spurte mamma om jeg ville være med til Oslo, og da svarte jeg jo, ja😋
Jeg sa bare til mamma at jeg måtte opp å hente tlf og litt penger, men mamma sa at hu betaler for alt jeg skal ha idag❤ så da jeg var på vei opp for å hente tlf... men på vei opp møtte jeg noe kaldt og usynlig...

__________________________________
Hei👋
477 ord☺

Litt lengre del enn den første😊
Jeg håper dere liker historien min og at dere fortsetter å lese den, for jeg håper på å skrive litt hver dag, men jeg kan ikke love noe😜
Prøver på mellom 1-4 deler iløpet av en dag😀

Den Perfekte GjengWhere stories live. Discover now