Ma ridic si plec sus,nu stiu de ce aveam mereu starea de ameteala,in acel moment imi doream doar sa dorm,nimic mai mult! Ma trantesc in pat si adorm pe loc.
Dimineata a fost cred ca cea mai linistita,m-am trezit foarte bine dispusa,aveam chef de iesit pe afara,doar soarele stralucea si vantul adia usor,era numai bine de stat gura casca la David care se antrena,astazi nu aveam chef sa fac nimic,decat sa lenevesc la maxim!
Dupa vreo 20 min ies afara,in gradina,doar era asa de frumos,era pacat sa nu profit de asta.Cand am ajuns acolo,David se antrena cu ceilalati membrii ai haitei,ma duc,ma asez in foisor si stau si ma uit la ei din cand in cand pentru ca mai citeam si o revista,dupa vreo 2 ore vine si David la mine
-Shooooo,mirosi! ii zic eu punandu-mi mana la nas,chiar mirosea urat
-Hmmm...cum ai vrea sa miros dupa aproape 2 ore de antrenament?
-Am o idee! Du-te si fa un dus,ca puti ca un caine nespalat! Hai shoooo!
-Mda...ma voi preface ca n-am auzit ca m-ai facut caine nespalat.Ok,ma intorc repede
-Eu zic sa intarzii cat este nevoie!
-Nu promit nimic! si atunci pleaca lasandu-ma sa-mi vad linistita de revista
Dupa vreo 15 min se intoarce
-Eiiii,asa da! Acum nu mai puti!
-Aha...vezi ca eu trebuie sa plec...
-Unde?
-Am o treaba de rezolvat!
-Ce fel de treaba? il intreb eu de parca era la interogatoriu
-Alfa...
-Aha...bine,sa nu intarzii ca jar mananci! ii zic eu facandu-i semn ca-i iau gatul daca intarzie
Inghite in sec,dupa care ma saruta pe frunte si pleaca.Iar luase masinile,eu cu ce ma mai deplasez frate la mall?! Sau daca vreau sa merg la parinti?! Nici macar o bicla n-are!
Pffffff... VREAU SI EU MASINA!!!!!!!!! stai! nu mi-a dat raspunsul,a zis ca se mai gandeste! A avut timp! Imi vreau masina! Si o vreau acum!!!! usor Isabella! Nu face criza de copil de 4 ani! Esti un om matur,si trebuie sa te linistesi....imediat ce primesti masina aia!!!
Ok,nu stiu cum a trecut timpul,dar s-au scurs 4 ore....Oofffffff,ma plictisesc la maxim,cand mai vine si David?O fi patit ceva? De ce ma tot intreb asta? Este un varcolac,concluzie:SE POATE APARA SI SINGUR!
Imi pare rau ca am postat atat de putin,insa vreau sa va anunt ca voi lua o pauza la aceasta poveste,o saptamana nu voi posta la ea.Ma ocup cu o poveste noua ce-mi va lua ceva timp,s-ar putea totusi sa postez in WeekEnd mai mult si aici,din nou,scuzati ca am postat atat de putin.
:*:*:*:* Aceasta este doar o pauza,asta nu inseamna ca nu voi mai posta! :*:*:*:*