Cobor si eu jos intr-un final,David era de negasit,ii intreb pe toti de el,dar niciunul nu stia,era ziua lui libera,unde putea fi?Cand vroiam sa ma duc sus in dormitor ma trezesc ca-l vad pe fereastra vorbind cu unul din lupii lui din haita.Cum nu-l observasem,a da,nu am fost si afara dupa el.Ma uit in continuare la el,pana termina de vorbit cu acel tip,dupa care ma duc la el.
-Deci te-ai gandit sa scoti capul afara din perna! imi zice el razand
-Buna si tie! Ce fac? Bine! ii zic eu razand putin
-Da,da,deci te-ai hotarat? Ce facem azi?
-Shopping! zic eu zambind malefic
-Nu!!!!! tipa el super direct la mine
-Defapt da,ai dreptate! zic eu si mai directa,evident ma gandeam ca iar o sa saliveze tot mall-ul dupa el!deci mai bine nu!
-Atunci??
-Atunci poate pierdem vremea acasa! ii zic eu parand multumita de alegerea asta
-Si asta-i o optiune!
Zicand acestea am mers afara,ne-am pus la o masa si am luat acolo micul dejun,era ceva cat de cat dragut.avand in vedere ca el mereu este ocupat si nu avem timp de asa ceva.Dupa masa eu m-am pus pe citit o revista,era ceva legat de mobilier
-Auzi,David,daca am avea un bebe ce culoare ai vrea sa aiba camera sa? Eu zic ca rosie daca este fata pentru ca.........eu vorbeam si el vorbea,dar la telefon,era ceva legat de muncaBai David! Heeyyyyyyy,mai esti pe aici?
-Da,da! raspunde el vazandu-si de conversatia cu Beta-ul sau,adica el este mai important decat mine? si-o ia David!
Ii smulg telefonul din mana si strig prin telefon
-DESCURCA-TE! si apoi inchid brusc
-De c.......
-Nu,nu,azi eu sunt in programul tau! De maine poti sa vorbesti cat vrei cu ceilalti caini! Ai priceput?
-Dar....
-Shhhhhtttttt,niciun "dar" sa nu mai aud asa ceva! si ii inchid telefonul bagandu-l in buzunarul meuAcum sa revenim! Ti-am zis ca as vrea,in caz ca vom avea vreun bebe,sa aiba camera rosie daca este fata,tu ce zici?
-Da....sau in caz ca este baiat,albastra!
-Sau verde!
-Da,dar acum sa nu ne gandim la ce culoare va avea camera lui,ci cand va aparea! si zambeste prosteste
-Clar ca da! ii zic eu rasfoind la loc revista.Auzi,dar noi nu facem ceva schimbari la mobilierul nostru?
-Adica?
-Adica nu stiu,punem alta mobila,o zugravim poate,schimbam totul......
-Eu nu vreau,stii de ce? Pentru ca acea camera ne pastreaza toate amintirile,bune sau rele...
-Cat de dulce....ii zic eu facand o fata de mielusel
Am mai pierdut vremea asa ceva timp,spre seara intram in casa,eu vroiam sa ne uitam la un film,dar el vroia sa doarma ca maine avea nu stiu ce sedinta! Daca tot s-a confruntat cu crizele mele vreo 2-3 zile,macar sa-i fac si eu pe plac o data,dar o data atat! Va fi prima si ultima oara!
Ma duc sus,cred ca adormise,asa ca nu-l mai deranjez sa se dea mai incolo,dar nu am loc! Deci....
-Da-te! tip eu la el
-Serios? Stii ce bine stateam?!
-Nu,si nici nu vreau sa stiu! ii zic eu razand
-Noapte buna si tie!! imi zice el ironic
-Si tie! ii zic eu razand in continuare
Dimineata m-am trezit super incordata,nu stiu de ce,doar dormisem binisor.David inca dormea,dar eu ma ridic si ma duc sa fac un dus,poate imi mai reveneam putin.De unde,nu mi-am revenit mai deloc! Ma duc jos si ma intind pe canapea uitandu-ma la Tv. ceva timp,pana coboara si David
-Neata! imi zic el la fel de incordat ca mine
-Neata... ce faci?
-Intru in sedinta,ne vedem mai incolo! zice el prost dispus,nici eu nu eram mai bine ca el
-Bine.ii zic eu frecandu-ma la ochi
Am mai stat cam o ora la Tv. dupa care am plecat inapoi sus,poate mai trageam un pui de somn,sa-mi mai revin cat de cat! M-am trantit in pat si am adormit pe loc.
Ma trezesc cu o senzatie de voma,ma duc la baie,cred ca am stat vreo 5 min acolo,ma simteam parca din ce in ce mai rau.Ies de acolo si cobor jos,imi iau o felie dintr-o lamaie sa-mi treaca greata asta.Insa nu prea functiona...era destul de tarziu,dar David nu era in dormitor,si in bucatarie era pustiu,bine ca nu ma vede nimeni aratam groaznic!!!
Ies din bucatarie si ma duc sus,fara sa fac vreun zgomot,pentru ca David era in hartii peste hartii,mdaa...am aruncat un ochi prin gaura cheii la el.In fine...ma duc sus,senzatia de voma imi trecuse putin,incerc sa adorm iar,dar senzatia se intoarce,doamne te rog sa nu vina David acum si sa ma vada in halul asta,doar n-am mancat nimic ce nu mi-a priit...mai exista insa si posibilitatea de a fi.....stiti voi!
Intr-un final a venit si David,eu eram inca treaza,nu vroiam sa dau de inteles ca imi este rau,asa ca am incercat sa ma comport cat pot eu de normal.
-Ce faci? Nu poti sa adormi? ma intreaba el obosit
-Neah....nu pot sa adorm... ii zic eu incercand sa-mi controlez privirea de DAU LA BOBOCI
-Mda...mai bine dormi,maine este posibil sa ne vina invitati!
-Ce invitati? tresar eu
-Rude...
-Aha,bine...si bag capul in perna
Pe la 04:45 ma trezesc,imi era super rau,imi venea sa vomit,nu stiam cum mai pot ascunde asta fata de David,plus ca nu nu aveam de ce sa ascund,dar daca afla isi facea mii de griji,si plus ca daca eram insarcinata trebuia sa mi-o confirm mie,si apoi sa-i zic si lui! Revenind acum,ma ridic incet si ies afara sa iau aer,poate imi reveneam.
Voi incerca sa postez si urmatorul capitol tot in seara asta,pentru ca maine nu voi putea posta deloc.Deci in caz ca nu reusesc sa-l fac in seara asta,atunci Sambata viitoare il postez.V-am zis,doar in WeekEnd voi posta. :*:*:* Sper ca va place povestea.astept comentariile voastre! :*:*:*