Multimedia bölümüne eklediğim şarkıyı yanında dinleyin.
[Multimedia]= Göktuğ
Göktuğ'nun gözleri o kadar güzel bakıyordu ki bir an çıkma teklifine evet diyeceğimi sandım.Onun yakışıklılığı beni büyülüyor.Hayır bu ben değilim.''Kendine gel Alya.Sen bu değilsin.Sırf yakışıklı diye çıkma teklifine evet diyemezsin'' içimden konuşuyordum.Göktuğ hala karşımdaydı.
Bu çocuğun gözü kör mü?Beni nasıl beğeniyor?Etrafında onun için can atan yüzlerce kız var.Neden ben?Göktuğ sessizliği bozdu.
''Alya...Seni çok seviyorum.'' Öyle içten söylemişti ki...Bir an doğru olduğunu sandım.
''Daha önce de söylemiştim.Beni anlamıyorsun.''
''Asıl sen beni anlamıyorsun!Hiç mi sevmedin birini?''
''Hayır bu hisler bana ters.'' Evet ben aşk nedir bilmezdim.Asla kolay kolay aşık olmazdım.Ve hiç bir zaman da olmadım.
''Hiç değilse bana bir şans ver.Beni seveceksin zamanla...''
''Sevmek istemiyorum!''
''Ben Göktuğ İzgin.Çok zenginim ve yakışıklıyım.Etrafımda bir sürü kız var.Çok aptalsın...''
''Tamam işte.Etrafındaki kızlarla çık.''diye sitem ettim.
''Ama ben seni istiyorum''
''Senin bu egoist tavrına ve kibrine dayanmıyorum Göktuğ.Yeter artık! Beni rahat bırak.'' Arkamı dönmüş gidiyordum ki Göktuğ beni kollarımdan sıkıca çekip duvara yapıştırdı.Ve öptü.Klasik film sahnesini canlandırıyormuş gibi hisettim.Her ne kadar aşka inanmasam da ilk öpücüğümün böyle olmasını hiç istemezdim.
Hava biraz soğuk olmasına rağmen dudakları sıcacıktı.Çok öfkelenmiştim.Onu ittim.Ama zor ittim.Çünkü çok güçlüydü.O anki öfkemle ona ağır bir tokat attım.
''Bu yaptığına taciz denir şapşal! nasıl beni öpersin?'' diye bağırdım.O da tokatın etkisinden bir kaç saniye sonra anca konuşabilmişti.
''Aşığım! Anlamıyor musun?'' diye bağırdı.
''Bence bu aşk değil Göktuğ Bey.Biliyor musun ne? Senin o kocaman egon ve hırsın.Reddedilme egosu...İstediğin kişiye sahip olma hırsı...İşte bu yüzden seni istemiyorum.Artık çık hayatımdan...'' diye bağırdım ve bir taksiye binip eve gittim.
Annem yemek yapıyodu.O sırada banyoya girdim.Göktuğ gibi zengin olmasam da normal bir hayatım vardı.Hala sinirim geçmedi.Aynaya baktım. Sonra gözüm dudaklarıma kaydı.Ve dudaklarıma dokundum.
İlk defa bir erkek beni öpmüştü.Bana dokunan ilk erkekti.Off Göktuğ! Sinirden dudaklarımı yıkadım.Yüzümü kuruladıktan sonra aynada kendimi incelemeye başladım.Aman allahım! Göktuğ'da göz denen bir şey yok.Onun yanına yakışmazdım bu halimle...
Kalın kaşlarım havluyla kuruladığım için dağılmıştı.Gözlerim mavi ama sıradan...Saçlarım pırasa gibi dümdüz...Zayıf ve çelimsizdim.Henüz 17 yaşındayım ve değişebilirim ümidi ile pek takmıyordum.Göktüğ kesinlikle bana aşık değil,olmamalı da...Amacı benimle eğlenmek,sonra da kullanılmış bir mendil gibi çöpe atmak!
Ama ben zor biriyim.Onun benimle oynamasına izin vermeyecektim.Çok güzel biri olmasam da ben Alya'yım.Göktuğ İzgin sadece aptal kızları etkiler, BENİ DEĞİL!!!
ARKADAŞLAR VOTLAMAYI VE YORUMLAMAYI UNUTMAYIN...DEVAMI GELCEK ♥
''ALYA'' karakterini hikayenin uygun bir zamanında göreceksiniz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik
Teen Fiction'Bana bakmayı keser misin?'' dedim yüzüne bakmadan. ''Karşımda duruyorsun ve bakmamam gerektiğini söylüyorsun.Bu imkansız.'' ''Herkes bana çirkin gözüyle bakarken sen nasıl olur da bana bakmaktan zevk alabiliyorsun?'' ''Sende herkesin göremediği ve...