2

25 2 1
                                    

Multimedia: RÜZGAR

RÜZGAR

Ben Rüzgar 17 yaşındayım İstanbul da ailemle birlikte  yaşıyorum  varlıklı bir ailenin (sadece maddi yönden) biricik veliahtıyım.(!)

Siyah saçlarımın aksine gözlerim mavi ve tenim beyaz...

Lise 2. Sınıf öğrencisiyim. Özel bir kolejde okuyorum. Annem ben küçükken vefat etti. Babam benimle pek ilgilenmez onun çocuğuyum ancak bana bakmak zorunda olduğu bir nesne gibi davranıyor. Ama dedem çok farklı onunla vakit geçirmeyi seviyorum bazen kulağı duymadığı için söylediklerimden çok komik şeyler uyduruyor  ve birlikte yorulana kadar gülüyoruz. Sanki babamın boşluğunu dedem dolduruyor. Dedem de karısını kaybetmiş babam gibi, hemde çok genç yaşta ancak o babam gibi iş kolik olmamış. Çocuklarına  annesi olmadığı için daha çok şefkat göstermiş.

Ne kadar da babasına benzeyen bir evlat(!)

Fakat küçük kızı da dedemi çok erken yaşta bırakmış dili boğazına kaçtığı için saatlerce beşiğinde mücadele vermiş, küçük halam ancak dayanamamış o akşam dedem hayatının en büyük acısını tatmış, evlat acısını ve olanların hala kendi suçu olduğunu söyler. Anlattıklarına göre o gün evde kızıyla yalnız kalmak istemiş ve dadıdan bahçıvana kim varsa göndermiş sonra halamın karnını doyurup yatırmış. Gece su içmeye kalktığında halamı beşikte mosmor ve buz gibi don şekilde bulmuş. Dedem bunları anlatırken göz yaşları sel olup aktı abartmıyorum resmen gömleği sırılsıklam olmuştu o an anladım ki dedem çok yürekli bir insandı.

Babamın annemle evlenmesini de dedem istemiş. Annem dedemin yanında asistan olarak çalışıyormuş ve dedem annemden çok memnunmuş onun doğruluğu dürüstlüğü dedemin çok hoşuna gittiğinden babama uygun bulmuş.

ANNEM mükemmel kadın! Annem şefkat doluydu herkesten her şeyden uzak kocaman saf bir yüreği vardı. Masmavi gözleri vardı annemin, ağlarken gördüğüm zaman resmen inciler dökülürdü masmavi gözlerinden çok bağlıydım anneme neden gittin ki anne neden...

Ve annemin kokusu onun kokusu ilk defa 1. Sınıfa başladığım zaman Arya da duydum o kokuyu resmen annem gibi kokuyordu o gün eve heyecanla gelip anneme


- Anne bizim sınıfta aynı senin gibi kokan bir kız var tıpkı sen gibi


- Oğlum olabilir parfümlerimiz aynıdır ancak ben pek parfüm sıkmam


- Hayır anne üzerime düştü parfüm olsa uzaktan da alırdım aynı kokunuz


Annem hem şaşırmış hemde gülmüştü bense kendimden çok emindim o kızda annemin kokusu vardı...

Evet Arya üzerime düşmüştü çok tatlıydı ama okulun ilk günüydü henüz 1. sınıfa gidiyordum. Derste öğretmenimden lavaboya gitmek için izin istedim çok sıkışmıştım ve lavaboya girip hemen kabine girdim işimi hallettikten sonra tam çıkacakken dışarıdan kız sesi geldi ofluyup pufluyordu önce ne olduğunu anlamadım fakat dışarı çıkmazsam derse geç kalacağım kesindi kapıyı açıp dışarı kafamı uzatmamla birlikte çığlıklar havada uçuştu önce karşımda duran kız daha sonra ise ben...

bir anda ise üzerime atladı yere yıkıldık ve 'sapıııık sapıııkk' diyerek beni tokatlamaya başladı bu hem hoşuma gidiyor hem de canımı yakıyordu onu durdurmuyordum ve birden kızın kokusunu aldım ve ani bir şok yaşadım bu annemin kokusuydu çünkü, onu üzerimden atıp koşarak sınıfa gidiyordum ki üzerimden kırmızı bir şey aktığını gördüm korkmuştum acaba vurulmuş olabilir miydim?

Yok canım ne vurulması silah sesi falan yoktu etrafta, sonra elime alıp kokladım aman tanrım bu bu bu bir ketçapdı tabi ya içerideki kız  üzerine ketçap dökmüştü ıyyak iğrenç tekrar lavaboya dönmek zorundaydım ama ya o kız yine üzerime atlarsa en iyisi dikkatli olmaktı lavaboya yaklaşıp baktım evet sanırım şimdi doğru lavaboyu bulmuştum içeri hızla atıldım çünkü üzerimde berbat bir koku vardı. 

Aman tanrım oda ne şaka falan mı bu biri benimle kafa buluyor olmalı.

Aaa evet şimdi anladım yalnış yere giren ben değildim o kızdı. O yalnış yere girmişti üstelik bide bunun üzerine bana saldırmıştı, tamam bende bakmadan girmiştim ama en azından kimseye saldırmamıştım lavabonun giriş kısmına yaslanıp ona tip tip bakmaya başladım fakat o beni ne hikmetse görmüyordu. Ama yemin edebilirim ki tam bir meleğe benziyordu. Onu bir süre izledim fakat o beni gördüğüne sevinmemiş olacak ki bana bakmasıyla o güzel gözlerinin büyümesi bir oldu tam saldıracakken elinden tutup dışarı çıkardım ve yukarıdaki erkek işaretini gösterdim 

- E okuma yazman yokta gözünde mi görmüyor kızım?

Ben pis pis sırıtırken o ise bana parçalayacak gibi bakıyordu. Gözlerini gözlerime dikip

- Tam bir uyuzsun

- Sende tam bir taş kafasın neden hatanı anlayıp özür dilemiyorsun ki?

- UYUUUUUZZZZ!!!

-Ooofff kızım bu nasıl bir ses yaaa 

Benim bağırmasından kulaklarım çınlarken o çoktan lavabonun yanındakı çantasını alıp  koşarak uzaklaşmıştı sahi bu kız daha derslere bile girmemişti. Ne de güzel kızıyordu. Sırf bana kızsın diye yirmi dört saat uyuzluk yapabilirim ama o buna ne kadar dayanır bilemem. İçeri girip üzerimdekileri temizledim ayrıca derse de çok geç kalmıştım ve koşarak sınıfa gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim ki keşke bunu yapmasaydım çünkü sınıfa girdiğim an zil çaldı ve bütün sınıf bana kahkahalarla güldü. Öğretmenimiz ise sınıfı susturup bana;


- İlk gün olduğu için bir şey demiyorum yavrum ama bir daha olmasın lütfen


- Peki efendim


Nedense sınıfımdan daha ilk günden rezil olmuştum sessizce yerime geçerken bir anda gözüm sıramdaki kişiye kaydı ama bu oydu tuvaletteki kızdı.


Ama nasıl olurdu offf şimdi bir de onunla uğraşamazdım. Yanına yaklaşıp sert bir ses tonuyla   


-Taş kafa rica etsem yerimden kalkar mısın?


- Kalkamam uyuz ayrıca beni buraya öğretmen oturttu bende çok meraklı değilim senin yanında oturmaya


- İyi meraklı değilsen kalk bari


- Ooff ne salak şeysin sen be anlamıyor musun öğretmen oturttu!!!


- Aman be tamam kay bari de bana da yer kalsın bayağı yer kaplamışsın


- Ben gayette zayıfım sen bu sözlerinle anca şu süslü kokonolaraı kızdırırsın. Git diğer taraftan dolan!!!


-İnanmıyorum ya sen gerçekten gıcıık bir taş kafasın


Diğer taraftan dolanıp sıraya oturdum. Off yine mi, bu kız annem gibi kokmak zorundamı şu an annemi çok özledim ve yanımda onun gibi kokan dünya güzeli bir kız var...


ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN BÖLÜM GECİKTİ AMA BUNDAN SONRA DAHA ÇABUK YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM:)

VAZGEÇMEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin