Cap.2: Echipa

33 7 7
                                    

In timp ce asteptam raspunsul omului cu haine negre, ma gandeam daca mai am o scapare.

-Toate la timpul lor. Spuse omul cu o voce batjocorituare.Dar acum e timpul sa iti pui uniforma. Si a aruncat la mine o perche de blugii negri cu o helanca neagra. Dupa ce mi-am imbracat uniforma , am observat ca pantaloni imi erau cu cateva numere mai mic, fiind cel mai probabil facuti pentru colegul meu de camera, Geret.

-Ai zice ca intr-o organizatie de spioni cu atatea informati ar stii ce marime port. Spun eu in soapta, sperand ca nu m-a auzit. Dar  sperantele mi-au fost spulberate cand tipul masiv si-a intors privira spre mine furios. Sunt mort!

-Ce ai spus, cred ca nu te-am auzit bine. Imi era atat de frica sa ii raspund incat am preferat sa tac.           -Raspunde! Vocea barbatului a sunat mult mai nervoasa ca prima data, fortandu-ma sa ii raspund.

-Am spus doar ca pantaloni nu imi sunt potriviti. Barbatul ma analizeaza din cap pana in picioare si raspunde.

-Voi cere la organizatie sa ti se pregateasca un costum mai bun. Acum misca-ti fundul jos din masina, fiinca am ajuns.

Si dintro date se descid usile dubei si ma inpinge afara.Un alt tip ma prins de brat putin cam dur si ma tras pana la o cladire imensa cu exterior din sticla. Pe usa scria O.G.N.S. Ce o mai fi si asta? Usile sau desci si in fata ocilor mei a aparut o incapere complet alba, in partea stanga fiind doar birouri cu calculatoare. Cand mi-am intors privirea si in partea dreampta, sangele mi-a inghetat in vene cand am vazut multimea de oameni aliniati. Toti erau   imbracati la fel, in costum si purtau ochelari de soare. Erau atat de misteriosi ca agenti secreti din filmele la care ma uitam. 

Eram atat de uimit de intreaga situatie incat nu mi-am dat seama cand am ajuns intr-un rand de persoane tinere, barbati fiind imbracate la fel ca mine iar femeile purtau un costum din piele neagra dintr-o singura piesa. 

-Bine ati venit  in O.G.N.S. (Organizatia Guvernamentala Pentru Noi Spioni). Spune  o voce groasa si  imi intorc privirea in dreapta. Acola dand peste un barbat in jur de 40 de ani, care purta un costum  foarte elegant.  Voi sunteti urmatoarea generatie de spioni. Pentru urmatoarele 12 luni, asta v-a fi casa voastra. Va trebui sa invatati din greu sa reusiti, altfel veti muri. 

La auzul cuvintelor lui un suspin mi-a  iesit printr buze. Privesc terifiat in jur sperand ca nimeni nu m-a auzit, dar toti ma priveau, dandu-mi de inteles ca am fost auzit. Barbatul in varsta s-a apropiat mai mult de mine.

-Ce s-a intamplat bobocule? Deja esti speriat? Rade batjocoritor.  Ia zi, cum te chiama.

-Luk... Ma opresc imidiat ce imi dau seama ce prostie urma sa scot pe gura. Nu le pot spune ca nu sunt eu Geret, m-ar ucide. Pentru un an ma voi preface ca sunt el.  Geret Smith, asta este numele meu. batranul ma priveste curios, dar dupa se indeparteaza si  isi regleza vocea.

- Toate aste fiind clarificate. Va voi prezenta echipele. Echipele vor fi formate din 4 boboci si vor avea un sef de echipa din randul spionilor.  Barbatul se uita pe o foaie timp de cateva secunde si incepe sa vorbeasca iar. Echipa 1 : seful de echipa v-a fi Zayn Malik, iar restul echipei este  formata din Emma Edwards, Meyssen Fray, Jessica Malik, Geret Smith.  

Am ramas blocat la auzul numelui meu, defapt numele colegului meu. Barbatul a continuat sa citeasc numele altor persoane pana cand  cele 10 echipe au fost formate.

-Fiecare echipa v-a sta la cate un etej. Badigarzi cu care ati venit va vor conduce la camere, iar maine dimineata cand va veti incepe antrenamentul va veti cunoaste coechipieri. Barbatul care m-a adus la organizatie m-a condus la etajul, unde m-a lasat in fata camerei cu numarul 5. Am intrat inauntru, aruncandu-ma direct in pat. A fost o zi destul de grea pentru mine, somnul furandu-ma imediat.


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Cartea este un pic plictisituare  la inceput  dar capitolele urmatuare vor fi mult mai interresante va rog continuati sa imi cititi cartea si sa nu uitati sa votati si sa comentati. Va multmesc ...

Agent Din IntamplareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum