Cap.4: Jessica

27 6 1
                                    


Brusc in intunericul somnului aud un zgomot puternic. Descid sa ma uit in stanga si dreapta si din nefericire sunt tot in aceeasi camera ca ieri, cand m-am culcat din nefericire nu a fost un vis totul a fost real. Opresc alarma ce erea pusa pe dulapul de langa pat ma uit la cas si scrie 5:00 aud o voce prin boxa pusa pe perete acelea si cuvinte ca ieri. "Pregatitiva si in 15 minute sa fiti in sala de antrenamet"  Din fericire de data aceasta am ajuns la timp. Brusc seful de ecipa a anceput sa vorbeasca.

-Cei ce ieri nu au trecut de antrenament vor avea onoarea sa fie primi la cursa cu obstacole. Va voi cronometra si cel cu timpul cel mai mare nu va putea sa manance la pranz. Cel ce a ajuns ultimul ieri sa vina in fata.Nu am inaintat desi  eream cel ce am ajuns ultimul ieri dar am sperat ca nu isi va aminti dar din nefericire soarta m-a lovit din nou cand aud vocea Jessicai.

-Cred ca Geret a terminat.

-Aaa... Geret, da el este. Spune Zayn, seful nostru.

-Care e problema ta. I-am  soptit Jessicai si am vazut cum fata ei a trecut de la seriozitate la furie dar nu a zis nimic, cred ca inca este suparata din cauza intaplari de ieri de la antrenament si m-am indreptat spre linia de start.

-Geret ai trei incercari trebuie sa termin cursa in macar doua minute. M-ia spus seful de echipa Zayn.

-Pe locuri, fi gata, start .Si a pornit cronometrul am anceput sa fug si am ajuns la sfarsit dupa  putin timp de chin.

-Insuficient din partea ta, ai ajuns in trei minute si doua zeci si sase de secunde. Asa ca incearca iar. Si am incercat din nou si dupa putin timp de chin am acelasi rezult insuficient asa ca am mai incercat o singura data dar la fel insuficient.

-Geret nu ai reusit asa ca nu ai dreptul sa mananci incearca sa nu te oboseti mult. Mi-a spus Zayn cu o voce batjocoritoare. Dupa inca zece ore de cin am putut si eu in sfarsit sa mananc  la cina si dupa ce am terminat am plecat spre camera. Pe drum am dat peste Jessica.

-Buna .Si a trecut pe langa mine fara sa scoata un cuvant, m-am intors brusc si am apucat-o de incheetura maini  stangi in momentul acela mi-a aplicat o manevra de carata si ma aruncat pe podea.

-Care e problema ta? Mai intai ieri ai fost nepoliticoasa si mi-ai intors spatele si azi la antrenament mi-ai facut probleme. Si acum asta si toate astea doar fiinca erea sa pierzi cursa de ieri din cauza mea. Dar tot nu mi-a raspuns, atunci am tipat la ia.

-TE-AM INTREBAT CARE E PROBLEMA TA CU MINE?

-Chiar vrei sa stii.... BINE! Spune Jessica furioasa. Atunci, aici supravietuiesc doar cei mai buni nu imi permit sa piert . Aud cum mi se spune uite cat de bun e Zayn nu o sa fi niciodata la fel de buna ca Zayn. Zayn ie spionul perfect.

-Si ce legatura ai tu cu el?

-Nu ti-ai dat seama inca? Avem acelasi nume de familie.

-Aaa.. sunteti verisori.

-Nu suntem  verisori, suntem frati.  Dar sti ce nu sunt la un interogatoriu nu am de ce sa iti spun toate astea.

-Atunci ajuta-ma.

-Cu ce sa te ajut?

-Cu antrenamentul.

-Nu fac asa ceva.

-Ce iti este frica?  Nu poti sa ma antrenezi?

-Incerci sa ma provoci.

-Daca asa vrei sa pui problema atunci da. Am spus eu cu speranta ca nu o sa ma raneasca.

-Bine daca ma provoci asa sa fie dar te previn nu am pierdut niciodata o provocare.

-Bine hai sa vedem daca o sa castigi si provocarea asta.

-Sa fi sigur ca am sa castig. Asa deci sa incepem antrenamentul.

-Ce? Cum acum dar usile sunt inchise.    

-Sunt o spiona foarte buna, o usa nu e de ajuns ca sa ma incurce pe mine putem intra prin aerisire.

-Bine atunci sa incepem. Am spus eu cu o voce plina de indoiala.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Va multumesc ca imi cititi cartea voi scrie in continoare si sper sa o citi in continore.

Va rog  sa votati mi-ar placea foarte mult sa comentati.

Agent Din IntamplareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum