Un zgomot foarte puternic ma forteaza sa imi deschid ochii. Ma aflam in camera mea de la organizatie. Mi-am intors capul spre ceasul care suna in continuu si acesta arata ora 5 dimineata. Brusc din cutia metalica care este atarnata pe perete se aude o voce cunoscuta.
-Trezirea! Antrenamentul va avea loc in 15 minute, va vreau pe toti la timp la parter. Si cu astea fiind spuse batranul de ieri isi termina discutia si ne lasa sa ne pregatim. Brusc aud pe cineva batand la usa, descid usa si imi spune.
-Poftim noul tau costum, inbraca-te repede si dute la antrenament mai ai 14 minute daca intarzi te vor pune sa faci exerciti suplimentare. Mi-a spus omol si a plecat repede. M-am imbracat si am iesit din camera spre sala de antrenament, din pacate m-am ratacit pe drum si am intarziat dar intr-un sfarsit am gasit drumul si am ajuns la antrenament. Erea ca o cursa de opstacole din filme dar arata de zece ori mai infioratoare si periculuasa brusc aud o voce.
-Smith de ce ai intarzia? Sper ca sti ce inseamna asta?
-Da stiu te rog sa ma ierti, m-am ratacit e prima mea zi aici, nu stiu drumul.
-Bine te iert, dar sti pentru ce nu te iert?
-Nu.Am spus eu cu o voce infricosata.
-Nu te iert fiinca nu sti sa respecti gradele. Aici suntem ca in armata, tu ai facut armata?
-Nu domnule, nu am facut.
-Aha deci nu sti sa ai respecti pe cei cu un rang mai inalt decat tine in cazul asta fa o suta de flotori. Poate asta te va invata putin respect. Dupa ce am facut cele o suta de flotari de-abia imi mai simteam mainele si mi-a zis sa merg in rand cu ceilalti apoi ni s-a spus sa ne ajezam in ecipele in care am fost inpartiti ieri. M-am dus la ecipa mea si ce sa vezi, tipul care ma pus sa fac flotarile ierea fix seful meu de ecipa. Sunt sigur ca in momentul asta nu sunt printre preferati lui. Brusc ni se spune ca curs a inceput si am inceput sa alerg din pacate am cazut intr-o balta de noroi dar colega mea Jessica m-a ajutat dupa care seful nostru de ecipa Zayn a inceput sa tipe la noi ca am ramas in urma. Spre deosebire de restul ecipelor Jessica totusi m-a lasat balta si a terminat cursa prima. De pe ultimul loc ma surpins faptul ca un incepator ca mine a reusit sa ajunga pe primul loc de pe ultimul luc spre deosebire de mine care abea am terminat cursa dupa 5 ore de chin, am avut dreptul sa mancam asa ca m-am dus inpreuna cu restul in sala de mese unde ni se serveste mancarea m-am intalni cu Jessica pe drum atuci i-am zis.
-Ce mai faci?Dar ea nu mi-a raspuns.
-Mi-a placut cum ai castigat cursa cum de esti asa buna doar esti si tu un elev?
Si mi-a intors spatele plecand fara sa spuna nici un cuvant.
. . .
Dupa o ora mai tarziu antrenamentul reancepuse dar chiar si a doua oara erea la fel de greu si tot ultimul am ajuns din ferecire ziua sa terminat dar mi s-a spus ca maine va fi de doua ori mai greu. Dupa ce am mancat cina am plecat direct in camera si m-am dus sa dorm sperand ca maine cand ma voi trezi toate aste vor fi doar un vis.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Multumesc celor care mi-au citit cartea pana acum va promit ca voi scrie in continuare.
Nu uitati sa comentati si sa votati.
CITEȘTI
Agent Din Intamplare
FanfictionLuke, un stagiar lenes care lucreaza intr-un parc. Dintr-o simpla greaseala el ajunge un spion in devenire. Cititi caretea ca sa ii aflati povestea....