Nová parta

3 0 1
                                    

Ráno, v 6:30 h zazvonil budík,udělala jsem si svou ranní hygienu a nasnídala jsem se. V 7 hodin a 5 min mi zazvonil telefon a volala mi Emma,tak jsem to zvedla a ony pro mě celá parta přišly,abychom jely společně autobusem do školy. Ségra jela s mamkou autem. Byla jsem i celkem ráda,že jsou takhle fajn a zastavily se pro mě. Cítím se dobře v partě s nimi. Bavily jsme se,smály jsme se až jsme dojely do školy. U vchodu mě zastavila ředitelka a ptala se mě,jaký druhý jazyk se chci učit. Prohlásila jsem,že jsem se na minulé škole učila francouzštinu a shodou okolností Johann se jí učí taky,akorát Emma s Paty (Patricií) se učí němčinu,no nevadí, budu na tento jazyk sedět s Johann. Nějak jsme přežily s holkami školu a pak jsme se rozloučily.
Pro mě přijet taťka ke škole a jely jsme do koňských potřeb. Byl tak hodný,že mi koupil úžasné rajtky Pikeur s gripem, nové pérka kentaur a nějaké kožené chapsy a pro Rennynku červenou provazovku,pareliho vodítko ve stejné barvě,lonž a lonžovací bič. Moc jsem mu poděkovala a odvezl mě na ranč,kde už mě vítala u kruhovky Hanna. Z dálky jsem na ní mávala a smála se od uchu k uchu. Ona mi úsměv oplatila a ptala se, co dnes budu s Renny dělat,tak jsem řekla,že ji zkusím nasadit provazovku,připnout vodítko a vezmu na čerstvou trávu na malou louku za stáje. Souhlasila. Nasazení provazovky proběhlo hladce,vyvedení ze stáje a z areálu také,jen se párkrát otočila za sebe,ale byla v klidu. Renny byla poprvé na louce,větším otevřeném prostoru. Pásla jsem ji tam,byla hodná až do okamžiku,kdy slyšela řehtat poníky ve výběhu na vedlejší louce přes potok. Začala se vzpínat na zadní,řehtat z plných plic a zlobit. Chytla jsem ji za vodítko a snažila se ji vést, sice zkoušela každém druhém kroku stavět svíčku,ale neumožnila jsem ji to,pocukala jsem vodítkem a došla jako beránek do stáje. To bude boj,řekla jsem si, ale nevzdám to.Jen co jsem ji dala do boxu,dala jsem ji mrkev a chleba a přišla Hanna,která se ptala jaká byla na procházce a tak,takže jsme se daly do řeči a dala mi různé rady,za což jsem byla ráda. Pak jsem se šla podívat do stáje k poníkům,kde jsem potkala Paty a zůstaly jsme na sebe koukat jestli se nám to nezdá. Byla to pravda,nebyl to sen. Šla jsem k ní a zeptala jsem se jí, co tu dělá a ona řekla,že se bude starat a jezdit na Lardovi, českém sportovním poníkovi - obě jsme zajásaly! Můžeme být společně i tady na ranči! Rozloučily jsme se objetím, pro mě přijel táta a odvezl mě domů. Náročný to den..:)

Leila a cesta za dobrodružstvím Kde žijí příběhy. Začni objevovat